Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Etter førstemann ble kroppen ganske raskt som den var tidligere. Til tross for at kiloene er borte etter nr.2, er magen stor, og jeg må gå opp i str i klær. Frustrerende......... Flere som har det slik? Anonym poster: 73ac68b6242b0e18fb36acd97bd0e70d
Sol Skippertaksdronning Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Jepp. Jeg trøster meg med at der ganske så vanlig, kroppen endrer fasong, og man må litt opp i klesstr. Irriterende? ABsolutt. Kan jeg leve med det? Helt klart
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Mine hofter har blitt mindre!!! Hadde veldig breie fra før da så de er fremdeles store, men må faktisk kjøpe mindre str i bukser. Trodde det skulle være omvendt etter fødsel, men klager ikke :-) Magen er større da.. Eller hvertfall slappere! Anonym poster: 8bba639ea6ea46d942acc9460bafe25f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Ja kroppen har endret seg, men det er ikke bare svangerskapene sine skyld. Ettersom vi blir eldre forandrer kroppen seg på flere måter, det er hormonforandringer, stoffskifteforandringer, muskler som forfaller, hud som blir slappere, og ikke minst tyngdekreften som gjør sitt Det er faktisk sånn at om vi skal beholde fasongen på kroppen vi hadde som 20-åring når vi blir 40 må vi spise mindre og trene mer enn vi gjorde da vi var 20. Kroppens behov for alt fra kalorier til søvn forandrer seg, huden blir slapp, musklene må trenes nesten dobbelt så mye for å beholde samme spensten. Er ikke bare bare å bli gammel gitt... Anonym poster: fdd47ec136f5aca351521c4322b32f44
Miss Chocolate Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Uff ja!! Er i utgangspunktet tynn som en strek, så hver kilo ekstra synes godt.. Forrige gang gikk jeg ned raskt etter fødsel.. Magen ble stram også. Denne gangen er magen fortsatt den deigklumpen!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 2. januar 2013 #7 Skrevet 2. januar 2013 Neida, den er akkurat like spretten og snerten! Duuh...
Elsker livet Skrevet 2. januar 2013 #8 Skrevet 2. januar 2013 Jeg vet ikke om jeg kan skylde så mye av forfallet på fødslene. Regner med den hadde vært preget av alderen uansett. Puppene er større og har seget litt. Magen er halvdvask, ræva har krøpet litt nedover. Lårene er blubnere og overarmene har litt grevinneheng. Huden er litt slappere, blodårer litt mer markerte. Kroppen er generelt mer omfangsrik enn den var når jeg var tenåring, men ikke såå veldig forandret etter at jeg traff mannen og fødte fire barn. Mannen er fornøyd med utseende mitt, jeg jobber med saken og nærmer meg målet. Utseende betyr mindre og mindre for hvert år. Men jeg har allikevel blitt mer forfengelig når det gjelder å fiffe seg.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #9 Skrevet 2. januar 2013 Ja kroppen har endret seg, men det er ikke bare svangerskapene sine skyld. Ettersom vi blir eldre forandrer kroppen seg på flere måter, det er hormonforandringer, stoffskifteforandringer, muskler som forfaller, hud som blir slappere, og ikke minst tyngdekreften som gjør sitt Det er faktisk sånn at om vi skal beholde fasongen på kroppen vi hadde som 20-åring når vi blir 40 må vi spise mindre og trene mer enn vi gjorde da vi var 20. Kroppens behov for alt fra kalorier til søvn forandrer seg, huden blir slapp, musklene må trenes nesten dobbelt så mye for å beholde samme spensten. Er ikke bare bare å bli gammel gitt... Anonym poster: fdd47ec136f5aca351521c4322b32f44 Signerer denne. Det er ikke bare graviditeter/fødsler som fører til kroppslig forfall. Her endret kroppen min seg markant etter første graviditet/fødsel, men det var også året jeg rundet 30. Og om jeg bare hadde begynt å trene regelmessig og å spise sunnere så hadde no kforfallet vært mye mindre. Anonym poster: 0444c0593a26a61edac0e9efbfad689e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #10 Skrevet 2. januar 2013 Det er helt klart verdt å ofre kroppen for barna, er bare litt bortskjemt med en kropp som har sett ok ut uten sinnsykt mye trening og supersunt kosthold. Anonym poster: 73ac68b6242b0e18fb36acd97bd0e70d
Krystallen Skrevet 2. januar 2013 #11 Skrevet 2. januar 2013 Her har puppene krympet :0 fra b til A-cup, selv A-cup bhene er litt for store :0 tragisk. Ellers har ikke kroppen forandret seg. Regner med den forandrer mer etter flere fødsler.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #12 Skrevet 2. januar 2013 Ikke pokker om jeg ofrer kroppen for barnet. Etter en fødsel i midten av 30-årene er kropen min fortsatt som i 20-årene. Men jeg trener en del, noe jeg har gjort hele livet. Anonym poster: 4e7a69af47dd90fda76e026ae07901e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå