stadig_større Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Nylig har mini begynt å nekte far å gi flaske. Hun er 4 mnd og har spist av flaske til og fra nesten hele tiden. Jeg har sluttet å amme og nå blir hun krakilsk når far skal gi mat... Han har gitt flaske ofte tidligere, uten problem.. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 samma problemet her... eneste jeg har merket hjelper litt, er å ikke gi opp. ikke la barnet få det som hun vil...etterhvert går hun med på å få flaske av han, men det tar tid føler det sikkert bare blir verre om vi mødre fortsetter å gi flaske. såååå ja... la han gi flaske så ofte som mulig, så barnet blir vandt Anonym poster: cf46e588673d277b092308987283e08d
Isola&Lille+julegave Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Barnet har tydeligvis behov for mammaen sin. Hvorfor ikke la barnet få det??
stadig_større Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2013 Trenger ikke prøve å provosere, Isola & lillegull. Er på utkikk etter ordentlige svar, så finn deg heller en annet tråd å få frem den uendelige bim krangelen. Hun spiser helt uten problem umiddelbart, når jeg tar over og gir henne flaske.. Men da får vi bare prøve videre
Isola&Lille+julegave Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Intensjonen er ikke å provosere. Jeg mener det helt seriøst. Selv om det ikke er politisk korrekt i disse Lysbakken-pappapoppis tider.
♥Madam Mim♥ Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Eneste tipset jeg har er å ikke ta over så lett!!! La heller barnet finne ut at dersom hun ikke får mat av pappa så blir det heller ikke mat å få på en stund! Et så lite barn er ikke sta i veldig lang tid så kommer nok til å gi seg etter rimelighetens tid og ta flaska! Det var hvertfall det som fungerte her :-)
stadig_større Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2013 Takk, madam mim stakars far blir jo lei seg når veslejenta plutselig nekter han å gi flaske..
gale damen Skrevet 2. januar 2013 #8 Skrevet 2. januar 2013 Vi løse det der med at jeg gikk ut en liten tur mens far ga flaske. Det var akseptabelt med flaske fra pappaen når mor ikke var i huset :-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #9 Skrevet 2. januar 2013 Vår lille frøken ville heller ikke ha flaske fra pappaen. Virket som at han var mye mer stas enn meg, så da ville hun heller ligge og kikke opp på ham, og glemte da å spise. Men det gav seg etterhvert. Han ble sittende med henne på fanget og prøvde innimellom å gi flaska. Til slutt gikk det av seg selv. Anonym poster: 1bbd9cb7044d0f42aef3eb199204abdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå