Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 De sender regninger i hytt og gevær så jeg mister helt oversikten. På grunn av dette logger jeg meg bare inn på min side og betaler derfra. Her står det jo oppført tidligere regninger, og de vil bli stående/overført til neste måned om de ikke blir betalt i tide. Nå har jeg altså fått brev fra sergel om at de skal ha litt over 600 kr fra meg. Men når jeg logger meg inn på min side finner jeg ikke denne summen. Jeg er så lei av hele netcom og regningssurret deres. Anonym poster: 85fc937440801739d162c21becc2b0e8
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Har hatt dem i årevis og alltid fått regning annenhver måned. Så her hsr det vært veldig greit og forutsigbart.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Sleit med det samme. Blei helt forvirra til slutt. Betalte på forfall, fikk purring ei uke etter. Overså pga at jeg hadde betalt, men så kom ny purring.. Og så måtte jeg ringe å si fra. Da var det i orden alikevel. Etter noen slike runder gadd jeg ikke bruke dem mere..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Sleit med det samme. Blei helt forvirra til slutt. Betalte på forfall, fikk purring ei uke etter. Overså pga at jeg hadde betalt, men så kom ny purring.. Og så måtte jeg ringe å si fra. Da var det i orden alikevel. Etter noen slike runder gadd jeg ikke bruke dem mere.. Hvem har du byttet til og er du fornøyd? Har egentlig låst meg til sensommeren, men er så lei av tullet at jeg bare vil betale det det koster å frigjøre meg fra dem så jeg kan bli kunde hos noen bedre Anonym poster: 85fc937440801739d162c21becc2b0e8
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Har One Call nå og er storfornøyd jeg betalte meg ut de to siste mnd for jeg orket ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå