Gå til innhold

Sopp før mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at mensen kom tilbake etter fødselen, så har jeg fått sopp nedentil dagene før mensen dukker opp. Mensen kom tilbake 2 1/2 mnd etter fødselen og har hatt sopp hver gang. Har heller ikke hatt sex siden 2.juledag, så det er ikke noen klar sammenheng der heller...

Ikke vært hos legen med det ennå, da jeg kom til å tenke på det først i dag.

Kan umulig være sundt å smøre seg med klotrimazol flere dager i mnden hver mnd liksom.

Irritabelt...

Anonym poster: 82843cc3276421c0daa129a6c96f7e92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje Klotrimazolen ikke får tatt det skikkelig, det er en tablett du kan få på resept hos legen som skal svelges. Den er kjempe effektiv.

Anonym poster: ad54fdebb8f20f24fd75d9acba33e9b7

Skrevet

Med sopp må du hardere til verks enn bare krem. Tablett enten oralt eller vaginalt. Om det fortsetter bør du snakke med legen om det er bakteriell vaginose.

Skrevet

Jeg sliter faktisk med det samm selv, fikk beskjed av legen at det er hornonforandringene i kroppen rett før mensen som gjør at jeg får sopp, skjer ikke hver måned, men tre ganger i året ca. Jeg har fått resept på Diflucan, du kan få kjøpt den på nettet også tror jeg. Det er en liten blå pille som du svelger og etter tre døgn er soppen borte!:) jeg pleier å smøre med Canesten i tillegg for kløen sin skyld! Masse lukke til videre<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...