Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Etter at mensen kom tilbake etter fødselen, så har jeg fått sopp nedentil dagene før mensen dukker opp. Mensen kom tilbake 2 1/2 mnd etter fødselen og har hatt sopp hver gang. Har heller ikke hatt sex siden 2.juledag, så det er ikke noen klar sammenheng der heller... Ikke vært hos legen med det ennå, da jeg kom til å tenke på det først i dag. Kan umulig være sundt å smøre seg med klotrimazol flere dager i mnden hver mnd liksom. Irritabelt... Anonym poster: 82843cc3276421c0daa129a6c96f7e92
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Kanskje Klotrimazolen ikke får tatt det skikkelig, det er en tablett du kan få på resept hos legen som skal svelges. Den er kjempe effektiv. Anonym poster: ad54fdebb8f20f24fd75d9acba33e9b7
<3 2G <3 Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Med sopp må du hardere til verks enn bare krem. Tablett enten oralt eller vaginalt. Om det fortsetter bør du snakke med legen om det er bakteriell vaginose.
frøkenAH Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Jeg sliter faktisk med det samm selv, fikk beskjed av legen at det er hornonforandringene i kroppen rett før mensen som gjør at jeg får sopp, skjer ikke hver måned, men tre ganger i året ca. Jeg har fått resept på Diflucan, du kan få kjøpt den på nettet også tror jeg. Det er en liten blå pille som du svelger og etter tre døgn er soppen borte! jeg pleier å smøre med Canesten i tillegg for kløen sin skyld! Masse lukke til videre<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå