Gå til innhold

Enda et år eldre...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi kommet til 2013, jeg ble født i 1981 og det betyr at jeg blir 32 i år.. liker det ikke! Årene går så fort, synes akkurat jeg feiret 30 årsdagen min.. og 25 årsdagen, er det virkelig snart 7 år siden?

 

Noen som kjenner seg igjen?

 

Anonym poster: df839bcda853ce2acb1aac7e6272bd93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir bare 26 år i år da, men synes det går for fort. Herregud snart er jeg jo 30. Føles som om det var i går jeg ble 18:s

 

Anonym poster: fc2b6143c9f4a7045ed04cebc68732fb

Skrevet

Og jeg blir 36 i år... Tenker at 40 ikke er langt unna... Det skremmer meg egentlig ikke, men jeg vil ikke at barna skal bli store... Snufs... :)

 

Anonym poster: 000094a532f0cfa26a4b22b38d312a72

Skrevet

Jeg ble 32 rett før nyttår.. Likte bedre å være 31 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...