Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Nå er vi kommet til 2013, jeg ble født i 1981 og det betyr at jeg blir 32 i år.. liker det ikke! Årene går så fort, synes akkurat jeg feiret 30 årsdagen min.. og 25 årsdagen, er det virkelig snart 7 år siden? Noen som kjenner seg igjen? Anonym poster: df839bcda853ce2acb1aac7e6272bd93
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Jeg blir bare 26 år i år da, men synes det går for fort. Herregud snart er jeg jo 30. Føles som om det var i går jeg ble 18:s Anonym poster: fc2b6143c9f4a7045ed04cebc68732fb
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Og jeg blir 36 i år... Tenker at 40 ikke er langt unna... Det skremmer meg egentlig ikke, men jeg vil ikke at barna skal bli store... Snufs... Anonym poster: 000094a532f0cfa26a4b22b38d312a72
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Jeg ble 32 rett før nyttår.. Likte bedre å være 31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå