Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Fikk beskjed om å langtidssykemelde meg ender nok opp med det da, men likevel.. Sjefen sendte meg å en mld.. Jeg vet ikke åssen jeg skal fikse vakta di i morra.. Takk for at du gir meg dårlig samvittighet, men det er jaggu ikke meg som bestemmer!! Det er enten jobben eller barnet i magen nå.. Skreiv ikke det til sjefen da.. Måtte bare få ut litt Anonym poster: 22d759ae24fdd3ebad8fab7333bd4e3d
Gjest lykkeliggift Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Det har ikke sjefen din noe med å skrive til deg. Det er bare et dårlig forsøk på å tyne deg litt. Ikke bry deg om det i det hele tatt, ta vare på babyen i magen du. God bedring :-)
stch85 Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 syns det virker som det er så mange som har så kjipe sjefer, dårlig gjort av dem å gi dere skyldfølelse, baby er mye viktigere enn jobben. Min sjef skrev, send en sms når ungen er ute, god sommer! hehe.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Ikke tolk alt i værste mening. Det er noe dritt med sykmeldte folk og det er vansklig å fikse vakter på kort varsel. Ingen grunn til å bli sur eller lei seg for at sjefen svarer det. Hadde vært værre om svaret var "ikke noe problem". Da er du ikke mye verdt på jobben Uansett bør du gi beskjed om at du er sykmeldt på telefon og ikke bare med melding. Opplys om mulighet for tilrettelegging slik at du kan komme tilbake i jobb og tidshorisont. Når du er sykmeldt pga svangerskap bør du gi beskjed om det også. Da får arbeisgiver refundert sykepengene dine etter søknad. Ikke å si noe om årsaken betyr at arbeidsgiver taper mange tusen. Anonym poster: dba66098df6eb71822d82d546aff5205
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Sjefen vet det er pga svangerskap, og jeg ringte å sa fra. Men måtte fikse noen selv til i morra. Jeg har forklart at det er pga kynnere, og det er ikke mulig med tilrettelegging, så hele sykemld er opp til legen. Hi Anonym poster: 22d759ae24fdd3ebad8fab7333bd4e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå