Gå til innhold

kjempeflott...sykemeldt og sjefen er sur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed om å langtidssykemelde meg :( ender nok opp med det da, men likevel.. Sjefen sendte meg å en mld.. Jeg vet ikke åssen jeg skal fikse vakta di i morra.. Takk for at du gir meg dårlig samvittighet, men det er jaggu ikke meg som bestemmer!! Det er enten jobben eller barnet i magen nå.. Skreiv ikke det til sjefen da..

Måtte bare få ut litt

Anonym poster: 22d759ae24fdd3ebad8fab7333bd4e3d

Videoannonse
Annonse
Gjest lykkeliggift
Skrevet

Det har ikke sjefen din noe med å skrive til deg. Det er bare et dårlig forsøk på å tyne deg litt. Ikke bry deg om det i det hele tatt, ta vare på babyen i magen du.

God bedring :-)

Skrevet

syns det virker som det er så mange som har så kjipe sjefer, dårlig gjort av dem å gi dere skyldfølelse, baby er mye viktigere enn jobben. Min sjef skrev, send en sms når ungen er ute, god sommer! hehe.

Skrevet

Ikke tolk alt i værste mening. Det er noe dritt med sykmeldte folk og det er vansklig å fikse vakter på kort varsel. Ingen grunn til å bli sur eller lei seg for at sjefen svarer det. Hadde vært værre om svaret var "ikke noe problem". Da er du ikke mye verdt på jobben ;)

Uansett bør du gi beskjed om at du er sykmeldt på telefon og ikke bare med melding. Opplys om mulighet for tilrettelegging slik at du kan komme tilbake i jobb og tidshorisont. Når du er sykmeldt pga svangerskap bør du gi beskjed om det også. Da får arbeisgiver refundert sykepengene dine etter søknad. Ikke å si noe om årsaken betyr at arbeidsgiver taper mange tusen.

Anonym poster: dba66098df6eb71822d82d546aff5205

Skrevet

Sjefen vet det er pga svangerskap, og jeg ringte å sa fra. Men måtte fikse noen selv til i morra. Jeg har forklart at det er pga kynnere, og det er ikke mulig med tilrettelegging, så hele sykemld er opp til legen.

Hi

Anonym poster: 22d759ae24fdd3ebad8fab7333bd4e3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...