Gå til innhold

Gravid på p-stav?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mensmurringer uten at mensen kommer en lang periode nå, ømme pupper med svært tydelige blodårer, super trøtt og ganske kvalm. Har p-stav, men nå begynner jeg å bli urolig. Erfaringer å bli gravid på p-stav her?? Tok to graviditetstester Igår, hadde en utrooolig svak strek, nesten så man ikke kunne se den. Hva tror dere?

Anonym poster: 985c9f1e60f2e5d12eca464349f29715

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du hatt staven? Tror jeg ville ventet noen dager og tatt en ny test.

Anonym poster: 7f2103967ae030c92a45aaec30943b8e

Skrevet

Siden mars/april.. Aner ikke hva jeg skal tro!

Anonym poster: 985c9f1e60f2e5d12eca464349f29715

Skrevet

har hatt min i 2 år, fikk beskjed om at mensen kan forsvinne, men forskjellig. plutselig var den borte i 4 måneder og da begynte jeg å lure flere ganger. tror kanskje jeg lette etter tegn;) en test hadde veeeldig svak strek, gikk til legen, urinprøven der var negativ.. tter et par uker innbilte jeg meg at jeg var gravid igjen.. utrolig irritrende ;)

men den kom jo til sllutt da, etter 4 måneder ;)

Anonym poster: b8e859cd72c286a9dd4a679aa48e6d79

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kjenner 5 stk som har blitt gravid på p-stav, så det går fint ann det, enda lettere om man nyelig har satt den inn etter fødsel, 3 av de jeg kjenner har blitt gravid på p-staven de satte inn rett etter 6 ukers kontrollen. De to utenom ble gravid etter 6 mnd med staven og 1.5 år med staven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...