Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Har hatt mensmurringer uten at mensen kommer en lang periode nå, ømme pupper med svært tydelige blodårer, super trøtt og ganske kvalm. Har p-stav, men nå begynner jeg å bli urolig. Erfaringer å bli gravid på p-stav her?? Tok to graviditetstester Igår, hadde en utrooolig svak strek, nesten så man ikke kunne se den. Hva tror dere? Anonym poster: 985c9f1e60f2e5d12eca464349f29715
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Hvor lenge har du hatt staven? Tror jeg ville ventet noen dager og tatt en ny test. Anonym poster: 7f2103967ae030c92a45aaec30943b8e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Siden mars/april.. Aner ikke hva jeg skal tro! Anonym poster: 985c9f1e60f2e5d12eca464349f29715
stch85 Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 http://www.lommelegen.no/legesvar/gravid-med-p-stav
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 har hatt min i 2 år, fikk beskjed om at mensen kan forsvinne, men forskjellig. plutselig var den borte i 4 måneder og da begynte jeg å lure flere ganger. tror kanskje jeg lette etter tegn;) en test hadde veeeldig svak strek, gikk til legen, urinprøven der var negativ.. tter et par uker innbilte jeg meg at jeg var gravid igjen.. utrolig irritrende men den kom jo til sllutt da, etter 4 måneder Anonym poster: b8e859cd72c286a9dd4a679aa48e6d79
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Kjenner 5 stk som har blitt gravid på p-stav, så det går fint ann det, enda lettere om man nyelig har satt den inn etter fødsel, 3 av de jeg kjenner har blitt gravid på p-staven de satte inn rett etter 6 ukers kontrollen. De to utenom ble gravid etter 6 mnd med staven og 1.5 år med staven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå