Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 tenkte å sende med oppskårede eplebiter i morgen, men det blir jo helt sikkert brunt innen de skal ta det frem.. kan man ha de i tett boks, eller ha noe på de for å unngå at de blir brune? de blir stående i kjøleskap i bhg. Anonym poster: 85c0cf9e6c36c346dcd1ebc44e07f4b6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 du kan dyppe de i eplejuice og så pakke de inn i plast (f.eks gladpack) Her sender vi med hele frukt og barnehagen kutter opp til felles fruktfat. Mye enklere:) Anonym poster: 6f15e0db1601d22fbb9270d6a284980a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 ja, jeg prøvde å sende met et halvt eple en gang, hvor jeg hadde skåret ut kjernen, men det lot de han bare gnage litt på uten å dele det opp.. så tenkte å gjøre det enklere for de men da prøver jeg meg igjen, og denne gangen med tydelig beskjed om at de må dele det opp i båter.. har ikke eplejuice.. Anonym poster: 7e552da3e1d62c8ea2cb58ee365127de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå