sillyfilly og Olivia Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Tusta mi på 3 år har infuensa, men er på bedringens vei, uheldigvis fikk hun omgangssyke også nå. Kaster opp OG hoster med vondt i halsen. Stakkars. Huffameg. Har forsåvidt vært gjennom det samme bare med omgangssyke først også influensa når jeg trodde jeg var frisk.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Bare vær obs på at svineinfluensa kan gi oppkast. Anonym poster: 7b6a738279a1363d283a329cc98463c1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Uff, stakkar liten syns ikke det er riktig å skremme med at det bare er svineinfluensa som kan gi oppkast, for det stemmer ikke! Kan få oppkast av vanlig influensa også! Syns det har blitt altfor mye fokus på denne svineinfluensaen. God bedring Anonym poster: 29eb9bee3a2599304d75a870a172a9ab
**lykke!!** Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Hun sier jo ikke at det bare er svineinfluensa som gir oppkast, hun bare ber henne være obs på det.
sillyfilly og Olivia Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2013 Det går nå alt mulig rart for tiden. Jeg passer på at hun får nok væske i seg. Er forsåvidt enig i Anonym 15:37 at denne svineinfluensa blir litt for mye hauset opp. Jeg er så hønemor at jeg passer veldig godt på ungen min uansett sykdom (jeg sier ikke at alle andre ikke gjør det altså!!! Kan aldri være for sikker her inne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå