Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 http://www.vg.no/bildespesial/spesial.php?id=9685 Jeg syns det er skremmende å vise frem så avmagrede gutter/menn og kalle de forbilder. Det er ikke bare jenter som får spiseforstyrrelser og jeg får helt vondt i magen av å se på disse guttene... (Det er bilder av hopplandslaget, og ikke noe skummelt i linken) Anonym poster: 2d75b405be820019ebf6af5af87f182b
Gjest peacock Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Æsj, ikke min smak... Huff, men de må jo se ut slik for å kunne hevde seg i konkurransen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå