Gå til innhold

Nupper etter intimbarbering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger råd om midler som funker mot nupper etter intimbarbering!

Noen som vet noe som funker??

Anonym poster: 28bb9e512ffbd7e9a4b51009470ae37b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dildorens!

Høres rart ut, men det funker faktisk. Fikk tipset av en venninne som jobbet på Kondomeriet :)

Anonym poster: ed73d06bc68d8d287559c9f3ad47b8e1

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Antiperspirant :)

Skrevet

http://www.ebay.com/...67588&_from=R40

Denne kremen er laget nettopp til dette formålet - og den har blitt min nye allround-favoritt!

Fikk tips å bruke den som primer i ansiktet (huden blir matt og silkemyk), bruker den på kløe, etter barbering ( på leggene også), eller litt på leppa istedenfor lypsyl.

Anbefales!!

Product Description

This breakthrough product is great for daily prevention and relief of chafing and irritation in delicate areas like you inner thighs, bikini area, underarms and breasts. The formula is unique: the easy-to-apply gel dries to form a silky, breathable barrier. It calms skin while preventing the irritation caused by moisture, heat and movement. It's also great for soothing skin after shaving or waxing.

• Non-greasy
  • Fast-acting formula
  • Prevents chaffing and irritation
  • Non-irritating formula
  • With vitamin E

Skrevet

Jeg har og veldig god erfaring med unirens fra kondomeriet

Anonym poster: f9acd41bd678bc4ae9f32ee044cb55e3

Skrevet

Smør hårene inn med babyolje før du shaver! Det ble redningen min:-)

Skrevet

Vibratorrens fra Kondomeriet, og forsiktig peeling med tea tree bodywash fra Body Shop :)

Anonym poster: d867702f1b5ab48fc59940e1070f40f2

Skrevet
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l2632&_nkw=monistat+chafing+gel&_sacat=67588&_from=R40 Denne kremen er laget nettopp til dette formålet - og den har blitt min nye allround-favoritt! Fikk tips å bruke den som primer i ansiktet (huden blir matt og silkemyk), bruker den på kløe, etter barbering ( på leggene også), eller litt på leppa istedenfor lypsyl. Anbefales!!

Den hørtes god ut, så nå har jeg bestilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...