Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Snubla på badet og mista tlf. rett i flisene! Halve skjermen er svart, litt fargerik og flimrer Anonym poster: 04d9b6ea94098f01aecfe3623d377c02
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Iphone? Kan fikses, men hørt det er dyrt...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Heldigvis ikke Iphone, men dyr nok tlf. Faen altså, håper det ordner seg! Tror jeg må kjøpe ny tlf for nesten hele skjermen er ødelagt Anonym poster: 04d9b6ea94098f01aecfe3623d377c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå