♥Madam Mim♥ Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hvorfor er det så vanskelig å få medlemsskap der? Sendte pm til mammaen til will&ailo, men blir ikke lagt til. Sett at flere også har etterlyst å bli lagt til i gruppen! Er det virkelig bare hun som kan legge til nye medlemmer??
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Hun er alene som adm. Og har ikke vært så aktiv verken her eller der i jula.. Kan også hende hun er som meg, tenker ikke over "annet" i meldingsboksen, jeg kom over hele 9 uleste meldinger i "annet" i dag.. Tror nå som den gruppen er sjult, at hvem som helst kan legge deg til, men vi må bli venn med deg på facebook først, for å kunne legge deg til..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Sendt deg privat melding her inne
Gjest Kira bjeffer Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Hvis du er venn med et medlem i gruppen, så kan hun legge deg til. Men du må allikevel vente på godkjenning av adm. Uansett er det sikkert lettere å se et varsel på fb
Hønemor30 Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Nå er ikke jeg med i den gruppa, men kan dere ikke være flere admin. der inne da, hadde vel vært lettere da i såfall. Så dere ikke er avhengige av at et menneske må være aktiv til en hver tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå