Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Vil ha en stasjonsvogn med gode kjøre-egenskaper, ikke minst på vinterføre, fem seter og høy sikkerhet, stort nok bagasjerom til ordentlig bur til stor hund (stor golden-hann), ikke stoffkledd i bagasjerommet men hardplast sider. Anonym poster: 602c428ed0033b57d03a9c5af581de3a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Vi har stor hund i bur. Kjøpte sånn matte og la i bunnen av bilen da det var stoff der. Romslig både forran og bak i bilen. Ford Mondeo 2009 modell. Veldig fornøyd, og jeg har kjørt bittesmå biler før denne Anonym poster: 8b0970930da350312ff24fda2af1c454
valkyrien Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Du vil sikkert ha nyere bil enn vi har, men Volvo 940 stasjonsvogn er alt du beskriver
klg,2 boys now:) Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Volvo xc90 har det meste du ønsker.vi har xc 60 og stor hund.vi har kjøpt sånn "telt" som du fester i veggene i bagasje rommet.er festet med knapper.bare og knappe av og spyl så har du ren bil:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå