Gå til innhold

Finnes det en bil som dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha en stasjonsvogn med gode kjøre-egenskaper, ikke minst på vinterføre, fem seter og høy sikkerhet, stort nok bagasjerom til ordentlig bur til stor hund (stor golden-hann), ikke stoffkledd i bagasjerommet men hardplast sider.

 

Anonym poster: 602c428ed0033b57d03a9c5af581de3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har stor hund i bur. Kjøpte sånn matte og la i bunnen av bilen da det var stoff der. Romslig både forran og bak i bilen.

Ford Mondeo 2009 modell.

 

Veldig fornøyd, og jeg har kjørt bittesmå biler før denne

 

Anonym poster: 8b0970930da350312ff24fda2af1c454

Skrevet

Du vil sikkert ha nyere bil enn vi har, men Volvo 940 stasjonsvogn er alt du beskriver ;)

Skrevet

Volvo xc90 har det meste du ønsker.vi har xc 60 og stor hund.vi har kjøpt sånn "telt" som du fester i veggene i bagasje rommet.er festet med knapper.bare og knappe av og spyl så har du ren bil:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...