Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hvordan ser ditt drømmehus ut? Elsker å drømme meg bort og ofte er det drømmehuset mitt jeg tenker på. Mitt er vel forsåvidt stort, men akkurat dette er drømmen da. Blir nok aldri oppfylt med mindre jeg blir lottomillionær. Jeg drømmer om å ha: *Lys og pen stue uten tv, med litt store vinduer. *Stor spisestue, med plass til mange. *Stort kjøkken med kjøkkenøy. Elsker å lage mat. *Et soverom til hvert av barna. (har 2 barn, vil gjerne ha 3) *Et gjesterom *Stort soverom med walk in closet til oss *Kontor/hobbyrom *Stort vaskerom med fliser på gulv og vegger, stor benkeplate for å brette og mye skapplass, så jeg kan lagre gardiner, duker, sengetøy m.m *Tv stue *Stort bad med dusj og boblebad *Lite toalett *Klesbod *Matbod med to store frysere og fryseskap. Og mange hyller for å lagre mat og diverse kjøkkenutstyr. Feks juleservise osv *Alt mulig bod, med mye hylleplass. *Stor hage *Dobbelgarasje Ser hele huset for meg Åh, hva skulle man gjort uten drømmer. Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Dette: https://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=37025409&ESTATE_SIZE%2FLIVING_AREA_FROM&PLOT%2FAREARANGE_FROM&PRICE_FROM&sort=1&PROPERTY_TYPE=11&ESTATE_SIZE%2FLIVING_AREA_TO&keyword&PLOT%2FAREARANGE_TO&areaId=20073&PRICE_TO Noen minimale justeringer bare, men stort sett "perfekt"
Gjest peacock Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Har forelsket meg i hudson fra svenske myresjohus i serien ocean living! <3 http://myresjohus.se/vara-hus/ocean-living/
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Dette: https://www.finn.no/...=20073&PRICE_TO Noen minimale justeringer bare, men stort sett "perfekt" Det var kjempefint Men hadde nok blitt noen små justeringer ja. Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Har forelsket meg i hudson fra svenske myresjohus i serien ocean living! <3 http://myresjohus.se...s/ocean-living/ Så veldig fint ut Hadde nok ikke nekta hadde noen tilbudt meg det. Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31
Elsker livet Skrevet 2. januar 2013 #7 Skrevet 2. januar 2013 Jeg føler jeg har drømmehuset, det er stort. med romslige rom. 3 etasjer. Arkitekttegnet til oss. Nok av lagringsplass, stuer, soverom og bad. Alle ønskene våre lot seg ikke gjøre. F.eks skittentøyssjakt fra øverste etasje til ned på vaskerommet. Skulle også ønske kjøkkenboden var knyttet til garasjen med tanke på å slippe å bære handleposene så langt. Det er i litt klassisk herregårdsstil, men jeg skulle aller helst hatt et funkishus. Men vi ble enige til slutt, funkishus passer ikke helt inn på gård langt på bygda.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #8 Skrevet 2. januar 2013 Hvordan ser ditt drømmehus ut? Elsker å drømme meg bort og ofte er det drømmehuset mitt jeg tenker på. Mitt er vel forsåvidt stort, men akkurat dette er drømmen da. Blir nok aldri oppfylt med mindre jeg blir lottomillionær. Jeg drømmer om å ha: *Lys og pen stue uten tv, med litt store vinduer. *Stor spisestue, med plass til mange. *Stort kjøkken med kjøkkenøy. Elsker å lage mat. *Et soverom til hvert av barna. (har 2 barn, vil gjerne ha 3) *Et gjesterom *Stort soverom med walk in closet til oss *Kontor/hobbyrom *Stort vaskerom med fliser på gulv og vegger, stor benkeplate for å brette og mye skapplass, så jeg kan lagre gardiner, duker, sengetøy m.m *Tv stue *Stort bad med dusj og boblebad *Lite toalett *Klesbod *Matbod med to store frysere og fryseskap. Og mange hyller for å lagre mat og diverse kjøkkenutstyr. Feks juleservise osv *Alt mulig bod, med mye hylleplass. *Stor hage *Dobbelgarasje Ser hele huset for meg Åh, hva skulle man gjort uten drømmer. Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31 Jeg HAR drømmehuset mitt :-D *Lys og pen stue MED (ganske stor) tv, med litt store vinduer. *Ingen spisestue, for den har vi intergrert i kjøkkenet, så vi har et kjempekjøkken, med plass til mange. *Kjøkkenet har kjøkkenhalvøy, ikke øy. *Et soverom til hvert av barna *Et gjesterom *Stort soverom med walk in closet *hobbyrom *Stort vaskerom med fliser på gulv og vegger, stor benkeplate for å brette og mye skapplass, så jeg kan lagre gardiner, duker, sengetøy m.m *Tv stue i kjelleren *Stort bad med dusj og badekar, ikke boblebad *Eget bad til barna, med dusj og to vasker *Et ekstra gjestetoalet med dusj i første etasje, og ett i kjelleren *Klesboder *Matbod med én stor fryser (i tillegg til fryseren i Guggenheim-kjøleskapet på kjkkenet) og ekstra kjøleskap, samt gammelt kuldeskap i kjelleren, hugget inn i fjellet.. Og mange hyller for å lagre mat og diverse kjøkkenutstyr . Feks juleservise osv *mange boder, med mye hylleplass (én til ved- og brensel. én til hagemaskiner osv, én til sportsutstyr, én til vesker, en til klestørk osv) *Stor hage. Egentlig FOR stor, men veldoig romantisk med grusganger, murer, steintrapper, frukttrær, bringebær, rips, solbær, plommer, markjordbær osv osv. *Ingen garasje, vi parkerer bare på plassen foran huset *Fantastisk utsikt *Badstue har aldri drømt om det, men vi har det nå) Og så er det veldig fint og koselig, med en fantastisk atmosfære. Tji-hi! Anonym poster: 3d56032d7405fad7ddb46de0709e4e29
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #9 Skrevet 2. januar 2013 Hvordan ser ditt drømmehus ut? Elsker å drømme meg bort og ofte er det drømmehuset mitt jeg tenker på. Mitt er vel forsåvidt stort, men akkurat dette er drømmen da. Blir nok aldri oppfylt med mindre jeg blir lottomillionær. Jeg drømmer om å ha: *Lys og pen stue uten tv, med litt store vinduer. *Stor spisestue, med plass til mange. *Stort kjøkken med kjøkkenøy. Elsker å lage mat. *Et soverom til hvert av barna. (har 2 barn, vil gjerne ha 3) *Et gjesterom *Stort soverom med walk in closet til oss *Kontor/hobbyrom *Stort vaskerom med fliser på gulv og vegger, stor benkeplate for å brette og mye skapplass, så jeg kan lagre gardiner, duker, sengetøy m.m *Tv stue *Stort bad med dusj og boblebad *Lite toalett *Klesbod *Matbod med to store frysere og fryseskap. Og mange hyller for å lagre mat og diverse kjøkkenutstyr. Feks juleservise osv *Alt mulig bod, med mye hylleplass. *Stor hage *Dobbelgarasje Ser hele huset for meg Åh, hva skulle man gjort uten drømmer. Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31 Jeg HAR drømmehuset mitt :-D *Lys og pen stue MED (ganske stor) tv, med litt store vinduer. *Ingen spisestue, for den har vi intergrert i kjøkkenet, så vi har et kjempekjøkken, med plass til mange. *Kjøkkenet har kjøkkenhalvøy, ikke øy. *Et soverom til hvert av barna *Et gjesterom *Stort soverom med walk in closet *hobbyrom *Stort vaskerom med fliser på gulv og vegger, stor benkeplate for å brette og mye skapplass, så jeg kan lagre gardiner, duker, sengetøy m.m *Tv stue i kjelleren *Stort bad med dusj og badekar, ikke boblebad *Eget bad til barna, med dusj og to vasker *Et ekstra gjestetoalet med dusj i første etasje, og ett i kjelleren *Klesboder *Matbod med én stor fryser (i tillegg til fryseren i Guggenheim-kjøleskapet på kjkkenet) og ekstra kjøleskap, samt gammelt kuldeskap i kjelleren, hugget inn i fjellet.. Og mange hyller for å lagre mat og diverse kjøkkenutstyr . Feks juleservise osv *mange boder, med mye hylleplass (én til ved- og brensel. én til hagemaskiner osv, én til sportsutstyr, én til vesker, en til klestørk osv) *Stor hage. Egentlig FOR stor, men veldoig romantisk med grusganger, murer, steintrapper, frukttrær, bringebær, rips, solbær, plommer, markjordbær osv osv. *Ingen garasje, vi parkerer bare på plassen foran huset *Fantastisk utsikt *Badstue har aldri drømt om det, men vi har det nå) Og så er det veldig fint og koselig, med en fantastisk atmosfære. Tji-hi! Anonym poster: 3d56032d7405fad7ddb46de0709e4e29 Noen som har det Regner med at det ikke ble så billig? Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31
*SommerFrisk* Skrevet 2. januar 2013 #10 Skrevet 2. januar 2013 Føler også vi har drømmehuset. Nydelig tomt med herlig utsikt. 30 meter for barna å gå til skolen (skolegården grenser til tomta vår i skogen). 270m2. 4 soverom, ett stort lekerom. Kombinert gjeste og hobbyrom. Passe stort vaskerom. Stort kjøkken med plass til spisestue med plass til 12 pers. Stor stue i første etg uten tv. Et søtt bibliotekr med kosekrok. Stoor gang. 5 ytterdører. Svær loftstue og to store bad. Dobbel garasje med isolert (ikke innlagt vann) rom på toppen. Det eneste jeg kunne hatt mer av, var boder. Men det. Er eet jo bare å lage.
Miamimom Skrevet 2. januar 2013 #11 Skrevet 2. januar 2013 Hvordan ser ditt drømmehus ut? Elsker å drømme meg bort og ofte er det drømmehuset mitt jeg tenker på. Mitt er vel forsåvidt stort, men akkurat dette er drømmen da. Blir nok aldri oppfylt med mindre jeg blir lottomillionær. Jeg drømmer om å ha: *Lys og pen stue uten tv, med litt store vinduer. *Stor spisestue, med plass til mange. *Stort kjøkken med kjøkkenøy. Elsker å lage mat. *Et soverom til hvert av barna. (har 2 barn, vil gjerne ha 3) *Et gjesterom *Stort soverom med walk in closet til oss *Kontor/hobbyrom *Stort vaskerom med fliser på gulv og vegger, stor benkeplate for å brette og mye skapplass, så jeg kan lagre gardiner, duker, sengetøy m.m *Tv stue *Stort bad med dusj og boblebad *Lite toalett *Klesbod *Matbod med to store frysere og fryseskap. Og mange hyller for å lagre mat og diverse kjøkkenutstyr. Feks juleservise osv *Alt mulig bod, med mye hylleplass. *Stor hage *Dobbelgarasje Ser hele huset for meg Åh, hva skulle man gjort uten drømmer. Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31 Dette er en ganske nøyaktig beskrivelse av vårt hus, kanskje litt mer som du ikke har nevnt, vi har peis i to av stuene, kjølerom, jacuzzi nedfelt i balkongen ute og litt sånt. Men jeg ønsker å endre ting uansett..mye vil ha mer osv. Vi har også arkitekttegnet hus, og jeg angrer litt på at ingenting er standard. Det koster en formue å bytte ut den minste ting. I tillegg er noe av planløsningen litt dårlig..
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 2. januar 2013 #12 Skrevet 2. januar 2013 Jeg og sønnen min bor nå i en blokkleilighet i første etasje på 50 kvm, kjæresten bor sammen med oss i helger og ferier. Sier seg selv at det ikke er helt optimalt: Det er trangt, vi har hovedvei like ved blokka, ingen gode uteområder, bor rett ved havet (angst!), alle som går forbi har direkte innsyn til stua, det er utrooolig lydt osv osv. Jeg ønsker meg et stort, lyst hus, med dobbel garasje, fin hage, stort kjøkken og spisestue (jeg vil ha åpen eller halvåpen løsning), vaskerom med plass til å tørke klær, fire soverom, peis og masse lagringsplass. Beliggenhet er jo også viktig, det bør være nært skole/bhg, men samtidig skjermet for hvermannsen og trafikk. Ahh, den dagen jeg skal kjøpe hus... Drømme :)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #13 Skrevet 2. januar 2013 Hvordan ser ditt drømmehus ut? Elsker å drømme meg bort og ofte er det drømmehuset mitt jeg tenker på. Mitt er vel forsåvidt stort, men akkurat dette er drømmen da. Blir nok aldri oppfylt med mindre jeg blir lottomillionær. Jeg drømmer om å ha: *Lys og pen stue uten tv, med litt store vinduer. *Stor spisestue, med plass til mange. *Stort kjøkken med kjøkkenøy. Elsker å lage mat. *Et soverom til hvert av barna. (har 2 barn, vil gjerne ha 3) *Et gjesterom *Stort soverom med walk in closet til oss *Kontor/hobbyrom *Stort vaskerom med fliser på gulv og vegger, stor benkeplate for å brette og mye skapplass, så jeg kan lagre gardiner, duker, sengetøy m.m *Tv stue *Stort bad med dusj og boblebad *Lite toalett *Klesbod *Matbod med to store frysere og fryseskap. Og mange hyller for å lagre mat og diverse kjøkkenutstyr. Feks juleservise osv *Alt mulig bod, med mye hylleplass. *Stor hage *Dobbelgarasje Ser hele huset for meg Åh, hva skulle man gjort uten drømmer. Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31 Dette er en ganske nøyaktig beskrivelse av vårt hus, kanskje litt mer som du ikke har nevnt, vi har peis i to av stuene, kjølerom, jacuzzi nedfelt i balkongen ute og litt sånt. Men jeg ønsker å endre ting uansett..mye vil ha mer osv. Vi har også arkitekttegnet hus, og jeg angrer litt på at ingenting er standard. Det koster en formue å bytte ut den minste ting. I tillegg er noe av planløsningen litt dårlig.. Kan jeg spørre deg om eksempel på ting (utenom kanskje vinduer) som er så dyrt å bytte ut med arkitekttegnet hus. Har nylig kjøpt et arkitekttegnet hus selv og lurer på hva du mener med at alt ksoter en formue å bytte ut. Anonym poster: 02b4fed49682849b6d534cfa181fef9b
Miamimom Skrevet 2. januar 2013 #14 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Hvordan ser ditt drømmehus ut? Elsker å drømme meg bort og ofte er det drømmehuset mitt jeg tenker på. Mitt er vel forsåvidt stort, men akkurat dette er drømmen da. Blir nok aldri oppfylt med mindre jeg blir lottomillionær. Jeg drømmer om å ha: *Lys og pen stue uten tv, med litt store vinduer. *Stor spisestue, med plass til mange. *Stort kjøkken med kjøkkenøy. Elsker å lage mat. *Et soverom til hvert av barna. (har 2 barn, vil gjerne ha 3) *Et gjesterom *Stort soverom med walk in closet til oss *Kontor/hobbyrom *Stort vaskerom med fliser på gulv og vegger, stor benkeplate for å brette og mye skapplass, så jeg kan lagre gardiner, duker, sengetøy m.m *Tv stue *Stort bad med dusj og boblebad *Lite toalett *Klesbod *Matbod med to store frysere og fryseskap. Og mange hyller for å lagre mat og diverse kjøkkenutstyr. Feks juleservise osv *Alt mulig bod, med mye hylleplass. *Stor hage *Dobbelgarasje Ser hele huset for meg Åh, hva skulle man gjort uten drømmer. Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31 Dette er en ganske nøyaktig beskrivelse av vårt hus, kanskje litt mer som du ikke har nevnt, vi har peis i to av stuene, kjølerom, jacuzzi nedfelt i balkongen ute og litt sånt. Men jeg ønsker å endre ting uansett..mye vil ha mer osv. Vi har også arkitekttegnet hus, og jeg angrer litt på at ingenting er standard. Det koster en formue å bytte ut den minste ting. I tillegg er noe av planløsningen litt dårlig.. Kan jeg spørre deg om eksempel på ting (utenom kanskje vinduer) som er så dyrt å bytte ut med arkitekttegnet hus. Har nylig kjøpt et arkitekttegnet hus selv og lurer på hva du mener med at alt ksoter en formue å bytte ut. Anonym poster: 02b4fed49682849b6d534cfa181fef9b Vinduene ja, de er stort sett veldig store i vårt hus og grisedyre. Så blir det dører med karm, insats til peiser, balkongdører, ytterdør, trapp, kjøkken osv..alt som man kan kjøpe standard når man bygger. Når alt sånt er custom made blir det fort dyrt å bytte ut/pusse opp. er du ikke enig? Endret 2. januar 2013 av Miamimom
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #15 Skrevet 2. januar 2013 Huset skulle vært ca som det vi har i dag, men litt annen planløsning, kunne godt hatt litt mer lagringsplass, mindre bad og soverom og andre fliser på badegulvet (svart er ikke ok!!) Helt ideelt så skulle jeg hatt et soverom til (har fem i dag) og litt større stue. Anonym poster: bc586c5d02505db7664dd29fe8a78551
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #16 Skrevet 2. januar 2013 Hvordan ser ditt drømmehus ut? Elsker å drømme meg bort og ofte er det drømmehuset mitt jeg tenker på. Mitt er vel forsåvidt stort, men akkurat dette er drømmen da. Blir nok aldri oppfylt med mindre jeg blir lottomillionær. Jeg drømmer om å ha: *Lys og pen stue uten tv, med litt store vinduer. *Stor spisestue, med plass til mange. *Stort kjøkken med kjøkkenøy. Elsker å lage mat. *Et soverom til hvert av barna. (har 2 barn, vil gjerne ha 3) *Et gjesterom *Stort soverom med walk in closet til oss *Kontor/hobbyrom *Stort vaskerom med fliser på gulv og vegger, stor benkeplate for å brette og mye skapplass, så jeg kan lagre gardiner, duker, sengetøy m.m *Tv stue *Stort bad med dusj og boblebad *Lite toalett *Klesbod *Matbod med to store frysere og fryseskap. Og mange hyller for å lagre mat og diverse kjøkkenutstyr. Feks juleservise osv *Alt mulig bod, med mye hylleplass. *Stor hage *Dobbelgarasje Ser hele huset for meg Åh, hva skulle man gjort uten drømmer. Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31 Jeg driver og bygger drømmehuset ditt nå ogmitt såklart. Et stort herskapelig arkitekttegnet hus, men fantastisk havutsikt. Gleder meg til å flytte inn!! Anonym poster: 380b2fc7a9b768fcc483dc88b4251e3b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #17 Skrevet 2. januar 2013 Hvordan ser ditt drømmehus ut? Elsker å drømme meg bort og ofte er det drømmehuset mitt jeg tenker på. Mitt er vel forsåvidt stort, men akkurat dette er drømmen da. Blir nok aldri oppfylt med mindre jeg blir lottomillionær. Jeg drømmer om å ha: *Lys og pen stue uten tv, med litt store vinduer. *Stor spisestue, med plass til mange. *Stort kjøkken med kjøkkenøy. Elsker å lage mat. *Et soverom til hvert av barna. (har 2 barn, vil gjerne ha 3) *Et gjesterom *Stort soverom med walk in closet til oss *Kontor/hobbyrom *Stort vaskerom med fliser på gulv og vegger, stor benkeplate for å brette og mye skapplass, så jeg kan lagre gardiner, duker, sengetøy m.m *Tv stue *Stort bad med dusj og boblebad *Lite toalett *Klesbod *Matbod med to store frysere og fryseskap. Og mange hyller for å lagre mat og diverse kjøkkenutstyr. Feks juleservise osv *Alt mulig bod, med mye hylleplass. *Stor hage *Dobbelgarasje Ser hele huset for meg Åh, hva skulle man gjort uten drømmer. Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31 Jeg driver og bygger drømmehuset ditt nå ogmitt såklart. Et stort herskapelig arkitekttegnet hus, men fantastisk havutsikt. Gleder meg til å flytte inn!! Anonym poster: 380b2fc7a9b768fcc483dc88b4251e3b Blir litt misunnelig nå Hvor mye sånn ca blir huset på? Og hvor mange kvm? Skjønner godt du gleder deg. Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31
Miss Chocolate Skrevet 2. januar 2013 #18 Skrevet 2. januar 2013 *drømme drømme* sukk Mannen foreslo faktisk i går at vi skulle bygge.. Hvis det blir realitet skal jeg i alle fall ha STORT vaskerom m plass til alles klær ++ Ønsker meg også en bod ifm kjøkken.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #19 Skrevet 2. januar 2013 *drømme drømme* sukk Mannen foreslo faktisk i går at vi skulle bygge.. Hvis det blir realitet skal jeg i alle fall ha STORT vaskerom m plass til alles klær ++ Ønsker meg også en bod ifm kjøkken. godt å kan drømme, prøve å spare etter beste evne så man får det man vil ha en dag Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #20 Skrevet 2. januar 2013 Jeg eeeeeelsker husene fra tyrolerhus.no! Helt fantastisk! Anonym poster: db5a02f9f451fd38be8330a0e2d87a0d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #21 Skrevet 4. januar 2013 Vi har nettopp flyttet inn i nytt hus! Drømmehuset! * Fantastisk utsikt! * 3 etg * Hollansk pannestein på taket. I just love it! * Kina vipp på taket. * Stort fint kjøkken, med kjøkkenhalvøy. * Spisebordet står så fint til, med DEN utstikten fra frokostbordet! * Store og gode soverom til alle 3 barna. * Kino rom i kjelleren * Stort vaskerom, med masse skap, og gode løsninger! * Stor stue i alle etg * 7 soverom * Fliser i alle bad, ganger og på gjestetoalett * 3 bad og 1 gjeste toalett * Stor gang, som er veldig praktisk * Garasjen er stor og god å ha, etter mange år uten! * Altanen er kjempe fin, og jeg gleder meg til å sitte på den i sommer, og bare nyte alt sammen! * Jazzusen har fått plass forann huset * Vi har 2 flotte biler * Walk in closet som er helt fantastisk flott! * Elsker huset vårt, rett og slett!! Anonym poster: 1345836e87c991c1aaf01d0569dd99e8
Holt Skrevet 4. januar 2013 #22 Skrevet 4. januar 2013 Hvor vil du bo, våres kommer snart for salg og inneholder nesten alt på lista de :-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #23 Skrevet 4. januar 2013 Hvordan ser ditt drømmehus ut? Elsker å drømme meg bort og ofte er det drømmehuset mitt jeg tenker på. Mitt er vel forsåvidt stort, men akkurat dette er drømmen da. Blir nok aldri oppfylt med mindre jeg blir lottomillionær. Jeg drømmer om å ha: *Lys og pen stue uten tv, med litt store vinduer. *Stor spisestue, med plass til mange. *Stort kjøkken med kjøkkenøy. Elsker å lage mat. *Et soverom til hvert av barna. (har 2 barn, vil gjerne ha 3) *Et gjesterom *Stort soverom med walk in closet til oss *Kontor/hobbyrom *Stort vaskerom med fliser på gulv og vegger, stor benkeplate for å brette og mye skapplass, så jeg kan lagre gardiner, duker, sengetøy m.m *Tv stue *Stort bad med dusj og boblebad *Lite toalett *Klesbod *Matbod med to store frysere og fryseskap. Og mange hyller for å lagre mat og diverse kjøkkenutstyr. Feks juleservise osv *Alt mulig bod, med mye hylleplass. *Stor hage *Dobbelgarasje Ser hele huset for meg Åh, hva skulle man gjort uten drømmer. Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31 Jeg driver og bygger drømmehuset ditt nå ogmitt såklart. Et stort herskapelig arkitekttegnet hus, men fantastisk havutsikt. Gleder meg til å flytte inn!! Anonym poster: 380b2fc7a9b768fcc483dc88b4251e3b Blir litt misunnelig nå Hvor mye sånn ca blir huset på? Og hvor mange kvm? Skjønner godt du gleder deg. Anonym poster: cc6463cf5e3a90a29100dcaf7ee53e31 Det kommer på ca 4,5- 5 mill med tomt ( 700 000) Har en grunflate på 140 og har 2 fulle etager, så 280 kvm! Anonym poster: 380b2fc7a9b768fcc483dc88b4251e3b
Svirremirre Skrevet 5. januar 2013 #24 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Kråkeskott!!! Med kirkegård i hagen og flaggermus i alle hulrom. Lol Endret 5. januar 2013 av Svirremirre
Mor di! Skrevet 5. januar 2013 #25 Skrevet 5. januar 2013 Vi skjal bygge funkishus - er meget fornøyd med løsningen. Jeg ville egentlig ha tradisjonelt, men mannen trumfet gjennom nevnt stil. Ser den passer best med stilen vår. Det blir: Bodkjeller med hobbyrom 1. etasje Stort kjøkken Høyt under taket Stue med tv-krok Vaskerom med biinngang og inngang til kjøkken Fininngang Bad, lekerom og kontor nede. Lekerom kam gjøres om til soverom ved behov/livsløpsstandard Oppe: Fire soverom Loftstue Bad :-) gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå