Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Vi har vært sammen i rundt 3år. Hatt det veldig fint, er gravid nå, som var planlagt fra begge sin side, og han har vel vært veldig klar på det fra vi møttes at han ville vi skulle få barn. Men siste halvåret ihvertfall, kanskje lenger, så virker han så rar. Han var før slik at han ønsket å ha sex minst 1 gang om dagen, nå har vi sex kanskje 1 gang i måneden! Hvis JEG er heldig! Jeg har spurt flere ganger om hvorfor han ikke vil ha mer sex, han sier da at han kunne godt hatt sex 10 ganger om dagen, han får ikke nok. Men til tross for det, så blir jeg avvist hver gang jeg spør om vi skal ha sex, eller hinter frem på det, begynner å kose med han osv. Og det er ikke fordi jeg er gravid heller, da han har sagt han synes det bare er mer sexy. Har sagt nei før jeg også, så ja, jeg tåler det, men når han sier han ønsker masse sex, men allikevel avviser meg.. Vet ikke om deres svar blir så mye hjelp her, men føler bare for å si det til noen redd forholdet vårt er over før babyen kommer noe jeg ikke ønsker i det hele tatt!! Jeg elsker han jo! Anonym poster: ddb15d0fd6fb39867c68cf5c3d9886c9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Det er sikkert bare fordi du er gravid. Noen menn får e slags sperre da. Vet ikke om det er fordi du da blir en Mor, en "hellig" bærer av det "helllige" barnet. Eller om det er fordi de blir redde for å skade barnet ved å støte borti (slike tanker er altså ikke rasjonelle, men like relle fordet). Anonym poster: eae138daed935a2d1ba786f4860bd301
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Men han sier jo til meg at det at jeg er gravid ikke er noe hinder for sex. Begynte før jeg ble gravid også, så er et under at jeg er gravid i grunn. Skulle ønske han bare kunne være ærlig med meg. Han reiser ofte ut en tur når jeg har lagt meg, tror ikke han gjør noe galt, men kan jo begynne å lure litt. Anonym poster: ddb15d0fd6fb39867c68cf5c3d9886c9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Min var akkurat sånn. Hadde sex en gang da jeg var seks måneder på vei og så etter fødsel. Min var redd for å skade ungen og fremprovosere abort (hans tanke gang). Hvis forholdet vil ryke pga lite sex gir du opp for fort. Hva vil skje når ungen kommer da? Er verre enn å ikke få sex gitt... Lite søvn, kanskje kolikk unge osv... Da er det kanskje din tur til å si nei og mannen som maser og blir snurt.... Skjedde her, men pga storrevning under fødsel. Tre måneder etter fødsel fikk han sex og alt var normalt igjen De fleste menn er det sånn. Flere av mine kamerater syns gravide damer er sexy, men å ha sex med sine gravide kjærester kom ikke på tale Menn er merkelige Anonym poster: d1fb4fa124b455de1b4050b1c9709a8f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Du får si det til han, om han mener han kan ha sex hver dag, så er detmerkelig dere har sex en gang i mnd bare.. Kanskje på tide han er litt mer ærlig om det her?! Anonym poster: 41b3615806d8d076611c95a43f48aa38
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Vet godt at det blir hektisk med baby og at det kan minske vårt sexliv, men han bør jo være ærlig mot meg. Og som jeg skrev, jeg har sagt nei før jeg også, så ja, jeg tåler at han også ikke vil i blandt. Grunnen til at jeg er redd det kan bli slutt før babyen kommer, er at jeg er redd han skjuler noe for meg, men ikke vil si noe enda fordi vi venter barn. Og det at han ikke er ærlig mot meg. Selvfølgelig gjør jeg det ikke slutt fordi vi har lite sex. Da misforstår du Anonym poster: ddb15d0fd6fb39867c68cf5c3d9886c9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #7 Skrevet 2. januar 2013 Vet godt at det blir hektisk med baby og at det kan minske vårt sexliv, men han bør jo være ærlig mot meg. Og som jeg skrev, jeg har sagt nei før jeg også, så ja, jeg tåler at han også ikke vil i blandt. Grunnen til at jeg er redd det kan bli slutt før babyen kommer, er at jeg er redd han skjuler noe for meg, men ikke vil si noe enda fordi vi venter barn. Og det at han ikke er ærlig mot meg. Selvfølgelig gjør jeg det ikke slutt fordi vi har lite sex. Da misforstår du Anonym poster: ddb15d0fd6fb39867c68cf5c3d9886c9 Vi er to om det. Du sier at det har begynt før graviditeten, samme her i huset, ca 4-5 måneder før, så var man så heldig at man traff på eggløsning der og da Har gitt opp jeg. Vil han ha sexløst forhold, så får han ha det. Jeg har noe plastic fantastic greier i skuffa og greier meg. Blir overhode ikke det samme, og kjempesårende, men bedre enn å prøve masse og bli avvist hver gang eller at han avbryter midt i akten og går og tar seg en røyk. klem! Anonym poster: 00ccd5a1c3dccc25310a190ff9f13de6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #8 Skrevet 2. januar 2013 Takk for det :) "godt" å se jeg ikke er alene. Har prøvd å bare tenke på noe annet og late som jeg egentlig ikke er så sugen selv, men ikke så lett da. Har aldri vært veldig fan av leketøy, men tror vist jeg må få skaffet meg noe, hvis det skal bli noe på meg i det hele tatt Anonym poster: ddb15d0fd6fb39867c68cf5c3d9886c9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #9 Skrevet 2. januar 2013 sett deg ned med han og si at du tenker masse på det og at du trenger en forklaring på hvorfor han er sånn. han skylder deg såpass når han plutselig ikke vil ha sex mer... det er klart du lurer på hvorfor... svarer han ikke på det, vet jeg ikke hva du skal gjøre nei... det er jo litt ødeleggende... ser jo at det påvirker deg lykke til Anonym poster: f38ca370c9aa9f97e8316972d531ec87
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #10 Skrevet 2. januar 2013 Takk for det :) "godt" å se jeg ikke er alene. Har prøvd å bare tenke på noe annet og late som jeg egentlig ikke er så sugen selv, men ikke så lett da. Har aldri vært veldig fan av leketøy, men tror vist jeg må få skaffet meg noe, hvis det skal bli noe på meg i det hele tatt Anonym poster: ddb15d0fd6fb39867c68cf5c3d9886c9 Her er det slik at hvis jeg ikke tar initiativ, så blir det overhode ingenting. Har gått rundt uten å gi hint, flørte, spørre osv i TO måneder, uten resultat. Han tenner rett og slett ikke på meg lenger. Anonym poster: 00ccd5a1c3dccc25310a190ff9f13de6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #11 Skrevet 2. januar 2013 Men hva er vitsen med forholdet da, hvis han ikke tenner på deg mer? Anonym poster: ddb15d0fd6fb39867c68cf5c3d9886c9
Elsker livet Skrevet 2. januar 2013 #12 Skrevet 2. januar 2013 Her har også sexlysten dalt litt hos begge når jeg har vært gravid. Sikkert mest pga. at jeg er et hormontroll og ikke spesielt sjarmerende Eller kan det være at jeg klager på å være trøtt og ikke helt i form? Eller skyldes det at magen er litt for mye for en mann, at tanken på at jeg deler kropp med en baby litt forstyrrende for de seksuelle tankene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå