Studine mevik Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Har lenge trengt en ny telefon og nå har jeg endelig bestilt ny mobil. Den jeg hadde streika omsider i november en gang, så jeg tok i bruk den gamle til gubben, men nå fusker den også verre enn noen gang, så nok er nok. Ny mobil kommer i posten om 3-5 virkedager. HURRA
Gjest Helle_Høygir Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer Nye teknologiske duppedingser er gøy! Jeg innførte gave til meg selv fra meg selv både til jul og bursdag for noen år tilbake. De blir pakket inn på lik linje som alt annet og overraskelsen like stor hver gang! Denne gangen dvd og bøker til meg selv til jul, forrige bursdag en Modalu veske (med 25% rabatt så var det som å få betalt for å kjøpe den!). Og hvis mannen tror at kilebølla i magen regnes som bursdagsgave fordi beregnet ankomst er i nærheten av min bursdag, så tar han feil
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Har lenge trengt en ny telefon og nå har jeg endelig bestilt ny mobil. Den jeg hadde streika omsider i november en gang, så jeg tok i bruk den gamle til gubben, men nå fusker den også verre enn noen gang, så nok er nok. Ny mobil kommer i posten om 3-5 virkedager. HURRA Passer det å gratulere med dagen eller? Gratulerer med dagen for sikkerhetsskyld Ah, nye duppedingser er så stas!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Ja du for sikkerhets skyld fra meg også - gratulerer med dagen gjelder uansett om den har vært, er pågående eller kommende!
Gjest sug lut Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Det er det beste med å være voksen - man har penger til å kjøpe bursdaggave (og julegave) til seg selv, og man får ha sukker på pannekaker.
Studine mevik Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2013 Bursdagen er ikke før om et par uker, men takker for gratulasjoner likevel. Pannekaker med sukker har jeg spist siden jeg var liten, men det er kanskje fordi vi stort sett bare spiste pannekaker hos mormor, og der var det selvfølgelig lov med sukker. Gleder meg til min nye duppedings kommer. Hater telefonen jeg har nå, den funker igrunn bare til å ringe med
Gjest Mentha Skrevet 2. januar 2013 #7 Skrevet 2. januar 2013 Haha ringe er vel omtrent det jeg gjør minst med min telefon. Ironien lenge leve. Grattis med ny mobil, håper du også snart får muligheten til å gjøre alt annet enn å ringe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå