Gå til innhold

beklager, ekkelt.... men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd å stå opp om morgenen, og det renner noe melkeaktig ut av deg? Er det bare jeg som har att en syyykt hærlig drøm, og ikke husker den *knis* eller er dette noe annet? Er 13 uker..

 

Anonym poster: 3a75214a0e7a3950425bb0476641fc7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Økt utflod er normalt når man er gravid.. Jeg hadde en dorull stående på nattbordet i svangerskapene mine, trakk av noen tørk og holdt mellom bena når jeg reiste meg, eller tørket om det kom etter at jeg hadde reist meg.. Kanskje ekelit, men heller det enn å måttebruketruse og truseinnlegg..

 

Anonym poster: 63f20f7333a2fda16d4c92376af8d286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...