Gå til innhold

Skulle ønske at noen så .......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye vi/jeg sliter med jenta vår på 10 år.

Er under utredning på BUB, men ingen diagnose( heldigvis egentlig)

Men siden hu ikke har det så lurer jeg på hva det er, super flink til masse .

Men når det kommer til skolen og gjøre ting hu MÅ som skole, rydde rom osv osv

Så kan det bli fort et helvete hvis hu setter seg på bakbeina :/

Vi har to til og de skal følges opp di også.

Men jeg bruker så mye energi på henne og det tapper meg helt, når hu blir så sinna og jeg har prøvd i evighet så e det nok for meg også , hvor jeg blir fly forbanna og kjefter( ikke stolt nei men det jo en grense for når nok er nok og hva det er du tar i mot)

Og føler meg som den værste mora i verden som ikke takler sitt egent barn :(

Uff det er så vondt og se henne for hu er jo super go når hu er i godt humør men når hu ikke vil noe kan du bare gi opp.

Hva skal jeg gjøre???

Anonym poster: e474ab3725e4b6b335e2e58116afda5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fins eit opplegg for barn og foreldre, ofte gjennom helsestasjon eller BUP, det fins ei bok som høyrer til dette programmet der det står veldig mange konkrete tips.

De utrolige årene, du finn mykje om det på nett og. Godt opplegg.

Skrevet

Det fins eit opplegg for barn og foreldre, ofte gjennom helsestasjon eller BUP, det fins ei bok som høyrer til dette programmet der det står veldig mange konkrete tips.

De utrolige årene, du finn mykje om det på nett og. Godt opplegg.

De utrolig årene er vel beregnet på mindre barn? Her i kommunen kjøres det primært for foreldre til barnehagebarn------

Anonym poster: 4407ca7ead6d14c2bc3a480ae75cb003

Skrevet

Er under Bup men hun får noen timer i skolen hu har tilrettelagt.

Men jeg skulle virkelig ønske jeg var sterk slik at jeg kunne hjelpe henne, få roa ned situasjoner når det kommer ut av kontroll,

Skal se på det takk for tipset :)

Skrevet

Hei.

Sånn har vi det også med vår gutt på 7 år. Han er under utredning, men ting går utrolig sakte og lite fremgang. Så etter et halvt år har vi fortsatt ikke fått noe hjelp i skolen, eller tips til hvordan håndtere han når ting går skeis.

Vi har også to andre som krever sitt og som jeg gjerne skulle brukt mer tid på, men som jeg ikke rekker. Gutten vår liker heller ikke når det blir stilt krav og noe må gjøres slik som på skolen.

Har dere fått noen hint om hva BUP tenker at det kan være med jenta deres?

Anonym poster: af24ce460945bda6db74fbf7e3734a0a

Skrevet

De utrolig årene er ett opplegg som Caroline webster stretton har laget er vel for unger fra 1-7 klasse.vi var med for 2 år siden i den første gruppen for unger 4-6 år.ungene går dinosaurakolen som hjelpe de og uttrykke følelser og sinne på en sunn måte.veldig bra opplegg.gutten vår hadde veldig godt utbytte av det ihvertfall.

Høres ut som datteren din kansje ikke greier og forklare hva hun føler og vil derfor mye fustrasjon og sinne

Skrevet

Nop ingenting , men tatt kontakt med de igjen i dag og bett om hjelp.for så sinna jeg var i dag vil ikke være det gjør så vondtnår det blir slik for hu og meg. Jeg vil ikke være en slik mor som hyler til mitt barn, det unner jeg ingen barn, men når du har gjorde alt du makter og holde deg i ro hva gjør du da, snakket rolig, forklart, telt til 100 osv osv hva gjør man for og få barnet til og forstå at nok er nok????

Tips taes i mot hjertelig slik at vi kan få det bedre her

Hi

Skrevet

Hun har problemer det og uttrykke seg og det og ta valg.

Så det at hun fikk velge i dag av læren blei vanskelig for hu og resulterte i et raserianfall på meg når hu kom heim, forde at jeg sa at hu ikke kunne bade med pappa'n i kveld slik hu pleier.

At da måtte hu på skolen .

Føler meg så aleine og tom siden ingenting jeg gjør eller sier hjelper føler jeg:/

Hi

Skrevet

De utrolig årene er vel beregnet på mindre barn? Her i kommunen kjøres det primært for foreldre til barnehagebarn------

Dei har ulike program for spedbarn (i oppstartsfasen i Noreg) og opp i ungdomstida. Mange har godt utbytte av programmet som er forskningsbasert og har gode resultat for mange i mange land. Verdt å setja seg inn i og kanskje spørja etter spesielt.

(Kan ikkje det der med sitat frå andre, men dette startar med spørsmål frå ei lenger oppe i tråden.)

Skrevet

Jeg tror dere kunne ha nytte av PMT-O kurs. Hør med helsestasjonen eller BUP om dette er et tilbud i kommunen deres.

Anonym poster: 4e97b9cb4faa6ce2d228834b60220c7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...