Gå til innhold

Modning?


tyr82

Anbefalte innlegg

Her er det 5 uker til termin og jeg har de siste ukene fått mer og mer mensmurringer. Har av og til kynnere også, men de kjenner jeg lite til. Så merker at kroppen driver og forbereder seg :) Jeg gleder meg!

 

Det verste er at jeg har fått det for meg at jeg føder et par uker før termin, og det irriterer meg, for da kommer jeg jo til å være SÅÅÅ utålmodig etterhvert.

 

Hvordan går det med dere? Merker dere at kroppen driver og forbereder seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjenner det i forhold til at det begynner å bli tungt i rygg og bekken, og at jeg lekker mer og mer melk :) jeg har 6,5 uker igjen, herlighet som tiden flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker og 6 dager til termin! Jeg har fortsatt rimelig god plass til lillegutt, endelig en fordel å vær idiotisk lang og ganskeså brei! :P

Men modning? Nei, jeg har ikke merka noe til enda... Vi har hatt det for travelt i jula, så fikk en del kynnere når jeg var på det mest slitne, men det merker jeg ikke noe av ellers. Tipper jeg blir å gå på overtid... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt mye mens smerter de siste dagene, så det er modning det altså? hehe, greit å vite :P er 35 uker i mårra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner nedpress, murringer i ryggen, kynnere og "stikking" der nede :P Kjennes ikke ut som jeg går til termin denne gangen heller. Har ikke gjort det før, så hvis jeg gjør det nå blir jeg overrasket ;) og svært utålmodig! Kvalmen er tilbake også, så om jeg føder om 2-3 uker er det helt greit :P 35 fullgåtte i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker til fødselen her, og merker ingenting til modning. Kjenner sjelden kynnere, ikke noe nedpress, null menssmerter.. Moren min gikk på overtid med alle barna, så regner i grunnen med å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt så mye mensenmurring at jeg måtte ringe føden idag å høre jeg :P har også mye stikking og nedpress, er i uke 34 nå :) kroppen gjør seg nok klar for fødsel ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent mer Mensmurring/stikking i den siste uka. :) Er 6,5 uke igjen. Gjør ingenting om han kommer litt før, er blitt så dårlig (veldig svimmelhet,hodepine og kvalme) de siste ukene at hvis det skal fortsette sånn blir det ei tung tid frem til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...