Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hvorfor i helsikken skal dyrenes velbehag komme foran barns!? Eller MENNESKERS for den saks skyld!? "ta hensyn til dyra..." jeg spyr vertikalt. Folk som skaffer seg dyr får ta å sørge for at de har det greit på nyttårsaften. Denne dagen kommer nemlig hver jævla år, og dyrlegene selger beroligende il dyr. Sålenge lovverket sier at man kan sende opp raketter mellom kl 18:00-02:00, så gir jeg faen i at naboen ikke kan holde bikja eller reinsdyret inne. Forbanna MAS! Anonym poster: 901087ffe296b32339a14fcd0aca62c7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Håper du ikke lærer kidsa dine sånne holdninger. Anonym poster: 6cc636cfec1b5119cf0cef711c5fe6cb
Skautrollet Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 jøss, og du må like dyr til daglig. folk må jo ha anledning tl å ta dyra m ut for å lufte de og slik
DramaMama Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Tviler på at barn har så mye "velbehag" av selve fyrverkeriet, de fleste barn jeg kjenner setter faktisk mer pris på de mer harmløse stjerneskuddene... ) Hvis man prøver å ta litt hensyn til både unger, bikkjer og katta til naboen, så blir det mye triveligere for alle.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 ingen barn jeg kjenner liker fyrverkeri..Det inkluderer meg selv. For min del kunne fyrverkeri ha blitt totalt forbudt Anonym poster: a44be018e7b2700546699cb4c54ab4bf
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Hvorfor i helsikken skal dyrenes velbehag komme foran barns!? Eller MENNESKERS for den saks skyld!? "ta hensyn til dyra..." jeg spyr vertikalt. Folk som skaffer seg dyr får ta å sørge for at de har det greit på nyttårsaften. Denne dagen kommer nemlig hver jævla år, og dyrlegene selger beroligende il dyr. Sålenge lovverket sier at man kan sende opp raketter mellom kl 18:00-02:00, så gir jeg faen i at naboen ikke kan holde bikja eller reinsdyret inne. Forbanna MAS! Anonym poster: 901087ffe296b32339a14fcd0aca62c7 Mennesker som deg spyr jeg av. Jeg håper for guds skyld du ikke viderefører de motbydelige holdningene dine til ungene dine. Menneskers velbehag? Menneskers velbehag avhenger ikke av raketter. Det du mener er at du synes det er greit at dyr lider for menneskers egoisme. Og det er en holdning som ikke fortjener annet enn og møtes med forakt. Anonym poster: 40fc324bbf5cf55e6556966d072fc9ae
Clue Skrevet 2. januar 2013 #7 Skrevet 2. januar 2013 Hadde man enda kunnet holdt seg til å fyre opp raketter ved midnatt, eller ihvertfall BARE på kveldstid nyttårsaften, så hadde det vært greit. Jeg har to hunder, den ene er valp, og det er ikke særlig gøy å se valpen få omtrent panikk når vi lufter han fordi naboen begynner med fyrverkeri som høres ut som geværskudd kl 15 på nyttårsaften. Eller kl 11 på formiddagen dagen etter. Eller nå og da i romjula. Du sier det er bare å få beroligende hos dyrlegen. Hadde du sagt det samme om unger? Jeg VET at hunder ikke er unger. Men en vil da heller ikke gi hunder medisin unødvendig. For vår del trenger vi slett ikke beroligende til hundene nyttårsaften. Da smeller det jevnt og trutt, og våre hunder er inne med oss, og de bryr seg ikke så mye da. Det er når de er ute LENGE FØR midnatt at de blir redde. For da kommer fyrverkeriet helt uforberedt. Kanskje mange hunder har blitt nervøse nettopp fordi så mange bruker fyrverkeri til alle mulige tider?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå