Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Får håpe anonymknappen virker;) og ble litt langt... Jeg og mannen har bestandig hatt et veldig bra sexliv (16 år sammen). Etter alle disse årene har vi jo noen favorittstillinger, og jeg elsker å komme vaginalt sammen med han, så foretrekker disse stillingene. Nå et jeg gravid, og ca 30 uker på vei måtte vi begynne å tenke helt nytt pga stor mage og kynnere. Skal nevnes at jeg har stor lyst denne graviditeten, så løsningen ble bakfra. Dette er selvfølgelig noe vi har prøvd tidligere, men siden mannen er veldig stor, og har en liten nedover knekk på penis, og sikker min form på skjeden, så har det gjort vondt for min del. Og jeg har jo ikke sex som gjør vondt, så den stillingen har liksom utgått. Når jeg kommer vaginalt andre stillinger til sammenligning, så foretrekker jeg jo helt klart det! Men så funker jo ikke andre stillinger lenger, er nå 36 uker forresten. Så da blir det bakfra, mens vi ligger på siden, og han stimulerer klitoris samtidig. Og det er veldig godt faktisk;) Kanskje det har noe med at jeg har født to gang siden sist vi kjørte bakfra, at det ikke gjør vondt lenger.. Men uansett, mannen er jo som en kåt 15-åring når han putter den inn. Spruter jo med en gang. Why? Jeg vil jo ha mye mer!! Spurte han, og han sa det kanskje hadde noe med formen min på skjeden... Noen som har innspill eller råd? Jeg må vel bare la være forspillet på han neste gang, men det er jo kjedelig.. Anonym poster: 9d8dcf7eb58c1373b91c31b1fd81521f Anonym poster: 9d8dcf7eb58c1373b91c31b1fd81521f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Min erfaring er at menn kommer fortere i den stillingen... Anonym poster: 489f6addd9e544a12a558ac422b70f5c
*SommerFrisk* Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Du må jo ikke finne på å la være vorspielet!-det er jo slik man trener på å holde ut lengre! Bruk mye tid på ham, og hver gang han nesten kommer, så stooper du, kysser han på munnen istede, og når han er klar, koser du med han igjen. De første gangene vil du nok ikke merke forskjell, men det vil du ganske snart! Lykke tik!')
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Et annet tips er å ronke tidligere på dagen, så han holder lenger under sex. Anonym poster: 5b818b929236e93f91a2cbcb98bfe455
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Jo, men han kommer jo faktisk så og si med en gang, funker ikke å stoppe opp for å si det sånn;) Og dette er en mann som er utholden alle andre stillinger!! Skal be han ta det HELT rolig neste gang;) Hi Anonym poster: 9d8dcf7eb58c1373b91c31b1fd81521f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå