Gå til innhold

Astmabarn og influensavaksine


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med små astmabarn, har dere tatt vaksinen?

Skulle ta den rundt november/desember, men ungen har vært snørrete hele tiden, men nå er det kanskje litt seint? Er det verdt det?

 

Anonym poster: edd8056e1dd7affd989951b389e037d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå det starter så det er ikke for sent. Hadde helt klart tatt den hvis jeg var deg!

 

Anonym poster: fa229280b735cf428af5715dc28d9864

Skrevet

Hvis du vil risikere narkolepsi så....

 

Anonym poster: a1a287437e310c8d7a04e3bd5801b12f

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Nei, har ikke på vår. Har vært litt frem og tilbake, men velger ikke ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...