Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Dere med små astmabarn, har dere tatt vaksinen? Skulle ta den rundt november/desember, men ungen har vært snørrete hele tiden, men nå er det kanskje litt seint? Er det verdt det? Anonym poster: edd8056e1dd7affd989951b389e037d4
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Det er nå det starter så det er ikke for sent. Hadde helt klart tatt den hvis jeg var deg! Anonym poster: fa229280b735cf428af5715dc28d9864
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Hvis du vil risikere narkolepsi så.... Anonym poster: a1a287437e310c8d7a04e3bd5801b12f
Gjest Vicky Pollard Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Nei, har ikke på vår. Har vært litt frem og tilbake, men velger ikke ta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå