Gå til innhold

Forsov meg til jobben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag... Våknet når klokka var kvart over ni, og har ikke snakket med sjefen enda.

Enda godt jeg er blitt oppsagt og kun jobber oppsigelsestiden.

Men hvilke konsekvenser får dette for meg? Tenkte å si til arb.giver at jeg tar egenmelding. Beklage at jeg ringte sent og bare ta egenmelding.

Anonym poster: 193561abc8523130a4ea9140c9955bad

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet

Kan du ikke bare ringe å beklage og så dra dit fortest mulig? Med din arbeidsmoral, som inkluderer å ta egenmelding fordi du forsover deg, kan jeg egentlig godt forstå at du er oppsagt.

Skrevet

Kan du ikke bare ringe å beklage og så dra dit fortest mulig? Med din arbeidsmoral, som inkluderer å ta egenmelding fordi du forsover deg, kan jeg egentlig godt forstå at du er oppsagt.

Jeg er ikke oppsagt på grunn av min arbeidsmoral.

Har noen andre enn peacock svar?

Anonym poster: f1d54ac8ccbf583ac8cb2e2d48d54eb5

Skrevet

Det får vel ingen konsekvenser annet enn en dårlig attest, hvis arb.giver mistenker at du lyver. Det er uansett dårlig gjort å gi beskjed så sent om at du er syk.

Skrevet

Hva? Vil du ta egenmelding for at du forsov deg? Det går vel ikke an? Egenmelding er ikke det samme som fridager. Ring og hør om du kan bruke en fridag, men ikke si egenmeldig.

Anonym poster: b7543166981cd10a96a39c36ca6cb7ba

Skrevet

Jeg føler meg litt uggen i dag, så jeg vil si egenmelding går an å bruke. Jeg forsover meg ikke til vanlig, så når jeg sover for lenge er det virkelig noe galt....

Skrevet

du forsover deg og har ennå ikke gitt beskjed? herregud, de gangene jeg forsov meg, ringte jeg med en gang og heiv meg i bilen.. synes det var grusomt å komme for sent.. selv om du bare har oppsigelsestiden igjen, så bør du jo følge opp ansvaret med å gå på jobb når du skal for din egen del.. skjerpings! ;)

Anonym poster: 85cbf834e98550034f8861f28569b2b5

Skrevet

Ringte til sjefen og ble enig om en fridag uten lønn. Har ikke flere egenmeldinger igjen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...