blomstgull Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 hei har så vondt nå at jeg må ringe å få time hos kiropraktor, men er det noen som har en kriopraktor å anbefale i oslo området? føler meg litt "lost", så mange å velge mellom.. noen som har hvert hos kiropraktorene på ullevål?
Gulosten™ Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 www.storokiro.no Kan registrere deg og bestille time direkte på nett, og i tillegg er de kjempeflinke. Ronny er kjekkest hvis det har noe å si... hehe
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Drit i hele kiropraktoren og kom deg til osteopat. Hvis du vil bli frisk fort ihvertfall! Anonym poster: bbda59ddff1c124f31e580176ce89f35
blomstgull Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2013 Drit i hele kiropraktoren og kom deg til osteopat. Hvis du vil bli frisk fort ihvertfall! Anonym poster: bbda59ddff1c124f31e580176ce89f35 åh? hvorfor det? er helt grønn på dette jegm har aldri hatt problemer med ryggen før.. men etter å ha lest opp så er jeg ganske sikker på at det er bekken låsning jeg har..
blomstgull Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2013 www.storokiro.no Kan registrere deg og bestille time direkte på nett, og i tillegg er de kjempeflinke. Ronny er kjekkest hvis det har noe å si... hehe takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå