Gå til innhold

Bim treff for sommermager 2013


tanken

Anbefalte innlegg

Er det flere i trondheim og omegn som har termun i juni, juli eller august?

Snart på tide å møte andre gravide synes jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Bor i nærheten av Trondheim, termin i midten av juli, og er gjerne med på treff, men da helst på dagtid, har en liten gutt som legger seg 19, så er mest på byturer på dagtid. Da kan mannen ta med seg mini opp til svigers, så får jeg barnefri også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også gjerne med :) Hva med å skrive et innlegg om dette hos termingruppene for juni og august også? Kanskje det er flere trøndere/folk i trønderlag som vil joine fra de som har termin da også? :) Og skriv gjerne om det i midt-norgemagene på juli 2013 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er midt-norgemagene en hemmelig gruppe? Jeg finner den ikke:/

 

Nei, det er en tråd inne på juli 2013 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja:) hehe. Takk:) Jeg har termin i juni, så det blir vel litt feil. Vet noen om det har kommet noen termingrupper for trøndermammaer på facebook enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja:) hehe. Takk:) Jeg har termin i juni, så det blir vel litt feil. Vet noen om det har kommet noen termingrupper for trøndermammaer på facebook enda?

 

Åja, da blir det litt feil.. ;) Jeg mener å ha hørt om en gruppe ja, lurer på om den heter: Termin 2013 (Trondheimsjenter)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei damer :) Lenge siden jeg var her inne sist. Da var det så rolig på fronten at jeg droppet å sjekke så mye. Se på denne her; Termin sommer 2013 Trondheim :D. Der er vi nå 35 medlemmer, og vi er akkurat i gang med å planlegge treff ;). Ingunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :) Lenge siden jeg var her inne sist. Da var det så rolig på fronten at jeg droppet å sjekke så mye. Se på denne her; Termin sommer 2013 Trondheim :D. Der er vi nå 35 medlemmer, og vi er akkurat i gang med å planlegge treff ;). Ingunn

 

Kan ikke du eller noen andre oppdatere her om når dere tenker treff da? Vil ikke offentliggjøre graviditeten på facebook enda nemmelig, ved å bli medlem av gruppa. Så det er veldig fint om noen sier i fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sommermager har treff på bar og bær solsiden nå på onsdag 13.februar. Kl1900. Vil du jeg skal melde deg på?

 

Så trivelig :) Ja, jeg vil gjerne bli med og ei venninne som har termin ca. 7.august vil også gjerne bli med - kan du melde på oss begge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette hørtes hyggelig ut. Jeg har termin 4. august. Venter tvillinger, så regner med de kommer i løpet av juli. Vært hyggelig å møtt flere med bollemager:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette hørtes hyggelig ut. Jeg har termin 4. august. Venter tvillinger, så regner med de kommer i løpet av juli. Vært hyggelig å møtt flere med bollemager:-)

 

hei.

 

har du blitt med i gruppa vår på facebook? hvis ikke legg meg

til som venn så legger jeg deg til gruppa. annikenalexandrasolø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...