Gå til innhold

Noen som jobber som dokumentkontrollør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva går stillingen ut på?

Har dere noe utdannelse?

Hva er årslønnen?

Muligheter for jobbutvikling med slik kompetanse?

Anonym poster: 9b75842920b26b48e39203906a74c15a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som dokumentkontroller.

Stillingen min går ut på å klargjøre/opprette/sende/motta dokumenter. Det høres kanskje kjedelig ut men jeg stortrives i jobben. Var redd for at det skulle bli kjedelig, men her jeg jobber er det så hektisk at det er ikke tid for å kjede seg :P

Jeg har mye utdannelse, av alt annet enn det jeg jobber som nå :P Men har et dokumentkontroller kurs. Også en del kontor relatert erfaring (teknisk assistent, expediter++).

Min årslønn nå er 435.000, jeg er ikke senior dokumentkontroller.

Her hos oss er det gode utviklings muligheter for alle, men tror det kan variere litt fra plass til plass.

Anonym poster: 64266db9d63d53eea03241dc5b27dd26

Skrevet

Jeg jobber som dokumentkontroller.

Stillingen min går ut på å klargjøre/opprette/sende/motta dokumenter. Det høres kanskje kjedelig ut men jeg stortrives i jobben. Var redd for at det skulle bli kjedelig, men her jeg jobber er det så hektisk at det er ikke tid for å kjede seg tongue.png

Jeg har mye utdannelse, av alt annet enn det jeg jobber som nå tongue.png Men har et dokumentkontroller kurs. Også en del kontor relatert erfaring (teknisk assistent, expediter++).

Min årslønn nå er 435.000, jeg er ikke senior dokumentkontroller.

Her hos oss er det gode utviklings muligheter for alle, men tror det kan variere litt fra plass til plass.

Anonym poster: 64266db9d63d53eea03241dc5b27dd26

Tusen takk for svar. Kanskje jeg prøver å ta et slikt kurs:)

Anonym poster: 9b75842920b26b48e39203906a74c15a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...