Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Selv er jeg utdannet lege. Jobber nå fulltid som stipendiat. Synes det er deilig å slippe alt ansvaret samtidig som det er familievennlige arbeidstider.. Kjenner jeg gruer meg til den dagen jeg skal tilbake i klinisk praksis. Hva jobber du med?Trives du? Anonym poster: 576773f3218d77eab4178817b64bafd2
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Er snart ferdig med spesialiseringen innen anestesi. Jobber videre mot målet, intensivmedisiner. Trives innen anestesi, en god blanding av prosedyrer, relativt korte pasientmøter, akutt beredskap og overkommelige dager. Idog ingen familievennlig spesialitet med ukentlige døgvakt. Så kunne godt tenke med 50% stipendiat i småbarnsperioden. Anonym poster: 2774360cee2941b1e900dd74ce459bb5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Jobber på et rehabiliteringssenter. Har bare hjemmevakter, og går visitt vakthelgene. Veldig greit med små barn. Anonym poster: 5dddc8068724412bf2b5107d95c257b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå