Gå til innhold

Nyttårsforsetter

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år har jeg snudd om på nyttårsforsettene mine. 1. Jeg ska spise mer usunn mat. 2. Jeg skal trene mindre. 3. Jeg skal gjøre mindre skolearbeid. Med andre ord, jeg skal bli feit og lat

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Ypperlig. Produktiv latskap er vi for, og det er jo ikke akkurat slik at "spise mer sunn mat" pleier å slå til uansett.

Skrevet

Flotte nyttårsforsetter. Her ble de av den litt mer agressive typen etter 14 dagers mas fra gubben om hva mine skulle være. For hans var nemlig at jeg skal kjefte mindre på ham ( for han får så mye kjeft, not!).

Gjest Mentha
Skrevet

Oi, den henger jeg meg på. Med tanke på at jeg alltid bryter forsettene mine etter maks en uke burde jeg med andre ord være slank og veltrent i god tid før påske.

Skrevet

Nyttårsforsett har jeg sluttet med, klok av skade ;)

Smarte meg begynte heller på diett 1 november, så woho for en julefeiring! Har ikke fått spist en julekake engang... Men 7 kilo lettere, og det er virkelig verdt det :D

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Whoopsi, en liten tilbakesmell til jula der gitt... ;)

Skrevet

Oi, den henger jeg meg på. Med tanke på at jeg alltid bryter forsettene mine etter maks en uke burde jeg med andre ord være slank og veltrent i god tid før påske.

Det er nettopp det som er filosofien min også. Nyttårsforsetter er jo til for å brytes, så det må jo bli et knallår om jeg bryter disse nyttårsforsettene, for ikke å snakke om hvor bra jeg kommer til å gjøre det på eksamen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...