IceNose Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Vi skal på 3D/4D 11 januar og vi gleder oss masse masse! Gleder oss til å se han Er det flere som har vært på det? Hvordan var det?Hva får man vite? Kan de se ca fødselsvekt osv?
Cammie82 Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Vi har vært på det to ganger,og det er kjempegøy! Vi var på Ultralydklinikken på Lysaldring er veldig fornøyd! Fikk med cd hjem med mange bilder og filmsnutter:) Han kan fortelle deg kjønn,se over at alt ser bra ut,finne ut antatt fødselsvekt og hvor mye babyen veier akkurat nå. Bare å glede deg!
IceNose Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2013 Åååååh Jeg gleder meg virkelig!! Gleder meg til å kunne se litt hvordan han ser ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå