Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på 3D/4D 11 januar og vi gleder oss masse masse! :D

Gleder oss til å se han :)

 

Er det flere som har vært på det?

Hvordan var det?Hva får man vite?

Kan de se ca fødselsvekt osv? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært på det to ganger,og det er kjempegøy! Vi var på Ultralydklinikken på Lysaldring er veldig fornøyd!

 

Fikk med cd hjem med mange bilder og filmsnutter:)

 

Han kan fortelle deg kjønn,se over at alt ser bra ut,finne ut antatt fødselsvekt og hvor mye babyen veier akkurat nå.

 

Bare å glede deg!

Skrevet

Åååååh :D Jeg gleder meg virkelig!! :D

Gleder meg til å kunne se litt hvordan han ser ut

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...