Gå til innhold

Tøybind


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med tøybind?

 

Anonym poster: 5c8b8ec66cac64daa06ae2cea754bac6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Åpnet seg en ny verden når jeg oppdaget det. Jeg fikk sopp hver gang jeg hadde mens og brukte plastbind, derfor prøvde jeg etter råd fra en en venninne. Har ikke angret!

 

Mye mer komfertabelt er det og, ikke klamt og ekkelt som plastbind.

 

Syns de beste jeg har prøvd er Moonbows. :)

 

Anonym poster: 996041df129a8da69c7c41f4efff2809

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

De er mer behagelige en plast, men du hvor jeg hater det å måte vaske dem. Bind som har ligget i 2-3 dager siden man selfølgelig ikke kan vaske ett og ett bind. Er en vederstygelighet.

 

Skrevet

Jeg syns ikke de er stress å vaske. Nå bruker jeg tøybleier på mini, og hiver de brukte bindene i bleieposen sammen med bleiene. Når posen er full vrenger jeg den inn i maskinen og kjører en kald skylling før jeg fyller maskinen med annen 60 graders vask.

 

En kan og samle bindene i en vaskepose i en plastpose f.eks, for så bare vrenge vaskeposen inn i maskinen. Lett som en plett.

 

Jeg kommer aldri til å gå tilbake til plastbind, eller plastbleier for den saks skyld. ;)

 

Anonym poster: 996041df129a8da69c7c41f4efff2809

Skrevet

Du kan oppbevare de i en boks med kaldt eddikvann. Da lukter det ingenting og de er lettere å vaske.

Skrevet

Hvor får man kjøpt dette?

 

Anonym poster: ab8de4b5bb62e0dc3e07b04c128c0331

Skrevet

hippehippo.no og bleieboden.no har iallefall. Ellers bare google tøybind. :)

 

Anonym poster: 996041df129a8da69c7c41f4efff2809

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...