Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Mannen min har 2 søstre, og nå har jeg bare fått overdose etter alle jule og nyttårsfeiringene.. begge er ganske frekke i kjeften og har en frekk form for humor. Jeg synes ofte de drar ting for langt, kommer med frekke kommentarer forkledd som humor hele tiden. De er greie nok hver for seg, men når de er sammen føles det som de rotter seg imot meg. De kommer med nedlatende kommentarer eller ignorerer meg og snakker kun med hverandre. Jeg er ikke så flink til å svare for meg, er ikke vant med at folk er sånn fra min egen familie. Jeg er egentlig rake motsetningen av dem. Mannen min har sagt til dem flere ganger at de må gi seg, men det er glemt etter 2 dager. De mener at jeg bare er hårsår. Er så lei av å bli latterliggjort uten at jeg har gjort noe, for måten jeg er på/snakker på/at jeg er for treig i oppfattelsen osv. Forstår ikke hva som er problemet deres. Det er vanskelig å være frekk tilbake når jeg ikke har det i meg, dessuten er de så kjappe i replikken selv at det er vanskelig å ta til motmæle.. De er 25 og 28. Anonym poster: 7a8b3fcdd9ed09caf5989f88cd6a1efe
Hønemor30 Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Mannen din må jo ta opp dette med sin familie. Han sitter vel ikke bare der å godtar at de gjør narr av deg?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Han har tatt det opp med dem, blitt forbannet og alt. Hjelper lite når de ikke vil innse at de oppfører seg som 2 fjortiser:( De skjerper seg kanskje en kort stund.. Anonym poster: 7a8b3fcdd9ed09caf5989f88cd6a1efe
Liljekonvall<3 Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Du må rett og slett manne deg opp og si det selv, hi! :-) Skjønner at det virker skummelt og ekkelt, men det virker nesten som om det er det eneste som hjelper. Sender en klem:-)
Gjest Mentha Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Få med deg mannen din og så snakker dere med de sammen - si det rett ut at du føler det gjort narr av og at du blir lei deg. Forklar at hvis det fortsetter sånn så vil det gå ut over forholdet deres, og gjøre at dere trekker dere mer unna familien. Det er viktig at mannen backer deg her, så ikke du risikerer å bli sittende som et sort får. Jeg skjønner deg godt jeg, det er slitsomt med mennesker som man ikke klarer å plassere, og ikke vet om de faktisk slenger med leppa eller om de kun prøver å være morsomme. De har også en tendens til å treffe spikeren på hodet og dra fram ens svakheter, og da lander det ikke i god jord uansett hvordan det er ment.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå