Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Vet ikke hvordan jeg sende PM, derfor skriver jeg her. Syntes du ofte svarer på ting du kanskje ikke egentlig vet noen ting om. Jeg mener ikke å være spydig, men av og til er det viktig å vite hva en svarer på. Jeg ta også feil og det kan godt hende at du gjør det du også, uten at du er klar over det, men noen svar virker litt lite gjennomtenkt. Vil bare oppfordre deg til å ikke svare det første og beste. Anonym poster: b9ce72fcd238e596072ca8bf0eed5540
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Slutt å mobb! Anonym poster: a4f1fdf847b117451511d9b938304cd6
<3 2G <3 Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 For å sende PM stikker du inn på profilen og finner det der.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Du kan ikke være særlig smart som: 1: Ikke klarer å sende en PM 2: Hetser andre. Anonym poster: 2ca635038cd8d4dc6fa983e319f5ee1a
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Problemet er at man ikke kan være anonym når man sender PM må vite...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Slutt å mobb! Anonym poster: a4f1fdf847b117451511d9b938304cd6 Jeg mobber ingen. Jeg gir en oppriktig oppfordring. Jeg syntes mange svarer henne litt frekt. Jeg ser at det ikke alltid er de beste svarene hun gir, men det betyr ikke at de som svarer henne igjen skal svare med at hun ikke må svare når hun ikke vet noe om det hun skriver. Derfor vil jeg oppfordre henne til å tenke seg ekstra godt før hun svarer slik at hun slipper å får frekke svar tilbake. Anonym poster: b9ce72fcd238e596072ca8bf0eed5540
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Du kan ikke være særlig smart som: 1: Ikke klarer å sende en PM 2: Hetser andre. Anonym poster: 2ca635038cd8d4dc6fa983e319f5ee1a Dette er vel ikke akkurat hets da. Men synes hi kunne prøvd å finne ut hvordan hun skriver pm istedenfor å ta det her. Men helt alvorlig det hun skriver er vel ikke mobbing eller hets.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Du kan ikke være særlig smart som: 1: Ikke klarer å sende en PM 2: Hetser andre. Anonym poster: 2ca635038cd8d4dc6fa983e319f5ee1a Dette er vel ikke akkurat hets da. Men synes hi kunne prøvd å finne ut hvordan hun skriver pm istedenfor å ta det her. Men helt alvorlig det hun skriver er vel ikke mobbing eller hets. Nei, ingenting er vel mobbing så lenge man ikke nevner Islam, eller hur? Anonym poster: 2ca635038cd8d4dc6fa983e319f5ee1a
Gjest Skofantomet Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 Vet ikke hvordan jeg sende PM, derfor skriver jeg her. Syntes du ofte svarer på ting du kanskje ikke egentlig vet noen ting om. Jeg mener ikke å være spydig, men av og til er det viktig å vite hva en svarer på. Jeg ta også feil og det kan godt hende at du gjør det du også, uten at du er klar over det, men noen svar virker litt lite gjennomtenkt. Vil bare oppfordre deg til å ikke svare det første og beste. Anonym poster: b9ce72fcd238e596072ca8bf0eed5540 Er helt enig med deg! Men så vanskelig å finne pm knappen er det ikke
Gjest Emea Skrevet 1. januar 2013 #10 Skrevet 1. januar 2013 Slutt å mobb! Anonym poster: a4f1fdf847b117451511d9b938304cd6 Jeg mobber ingen. Jeg gir en oppriktig oppfordring. Jeg syntes mange svarer henne litt frekt. Jeg ser at det ikke alltid er de beste svarene hun gir, men det betyr ikke at de som svarer henne igjen skal svare med at hun ikke må svare når hun ikke vet noe om det hun skriver. Derfor vil jeg oppfordre henne til å tenke seg ekstra godt før hun svarer slik at hun slipper å får frekke svar tilbake. Anonym poster: b9ce72fcd238e596072ca8bf0eed5540 Du får sende en PM om du tør å stå for det du skriver. Å ta det opp i plenum er mobbing!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. januar 2013 #11 Skrevet 1. januar 2013 Du kan ikke være særlig smart som: 1: Ikke klarer å sende en PM 2: Hetser andre. Anonym poster: 2ca635038cd8d4dc6fa983e319f5ee1a Dette er vel ikke akkurat hets da. Men synes hi kunne prøvd å finne ut hvordan hun skriver pm istedenfor å ta det her. Men helt alvorlig det hun skriver er vel ikke mobbing eller hets. Nei, ingenting er vel mobbing så lenge man ikke nevner Islam, eller hur? Anonym poster: 2ca635038cd8d4dc6fa983e319f5ee1a Hæ? Hva er det du preiker om da?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. januar 2013 #12 Skrevet 1. januar 2013 Virker heller som om du er ute etter å dele din mening om henne, men ikke akter å måtte stå frem bak anonymknappen
♥Madam Mim♥ Skrevet 1. januar 2013 #13 Skrevet 1. januar 2013 da får man heller bare lære seg å være mer kritisk når man ser at svarene kommer fra henne da vetu!! Verre er det med alle de som svarer anonymt hele tiden. Disse svarer også ekstremt mye ukorrekt og vanskeligere å avsløre! Voldsomt mye oppmerksomhet hun får! Jeg Har vært aktiv her inne i et par måneder nå og bare på den tiden har jeg vel sett 4 innlegg med hennes nick som tittel!!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 1. januar 2013 #14 Skrevet 1. januar 2013 Jeddah! DENNE tråden står seg vel til evig tid... The ironi...
<3 2G <3 Skrevet 1. januar 2013 #15 Skrevet 1. januar 2013 da får man heller bare lære seg å være mer kritisk når man ser at svarene kommer fra henne da vetu!! Verre er det med alle de som svarer anonymt hele tiden. Disse svarer også ekstremt mye ukorrekt og vanskeligere å avsløre! Voldsomt mye oppmerksomhet hun får! Jeg Har vært aktiv her inne i et par måneder nå og bare på den tiden har jeg vel sett 4 innlegg med hennes nick som tittel!! Ta den en tur inn på skravlesiden,trimester og spør jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå