Gå til innhold

Tror dere på Spådamer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: 5663f9e1c265bf9f0de2d4b79ca21bf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Tror ikke at alle som kaller seg selv spådamer har evner, men jeg tror at noen har evner som spådamer. Hvis du skjønner... :)

Skrevet

Nei. De er sjarlataner.

 

Anonym poster: b147f3316f135ab6eb65beb83bcdb812

Skrevet

Har man spesielle talenter, eller evner, kaster man dem ikke bort på tull vel? Spesielt ikke dersom man har evner som kan være meget innbringende. Da jobber du ikke et sted der alle pengene går til en mellommann. At en med slike evner skulle bruke tittelen spådame, og jobbe i callsenter, tilsvarer at verdens største kunstnere skulle velge bort å få annerkjennelse og store penger, for heller å jobbe med å trykke gratulasjonskort for europris. At verdens vakreste skuespillere skulle velge seg jobb som gatehore. Sansynlig?

Skrevet

Nei, det gjør jegvirkelig ikke.

 

Det jeg tror derimot, er at folk er utrolig lettlurte når det kommer til disse tingene fordi de ofte ønsker så gjerne at det skulle være sant.

 

Det er veldig trist at kyniske mennesker skal utnytte andre slik :<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...