Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Anonym poster: 5663f9e1c265bf9f0de2d4b79ca21bf7
Magia Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Tja. Tror ikke at alle som kaller seg selv spådamer har evner, men jeg tror at noen har evner som spådamer. Hvis du skjønner...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Nei. De er sjarlataner. Anonym poster: b147f3316f135ab6eb65beb83bcdb812
Musemorbr / Skrevet 2. januar 2013 #7 Skrevet 2. januar 2013 Har man spesielle talenter, eller evner, kaster man dem ikke bort på tull vel? Spesielt ikke dersom man har evner som kan være meget innbringende. Da jobber du ikke et sted der alle pengene går til en mellommann. At en med slike evner skulle bruke tittelen spådame, og jobbe i callsenter, tilsvarer at verdens største kunstnere skulle velge bort å få annerkjennelse og store penger, for heller å jobbe med å trykke gratulasjonskort for europris. At verdens vakreste skuespillere skulle velge seg jobb som gatehore. Sansynlig?
PintSizedDictator Skrevet 2. januar 2013 #8 Skrevet 2. januar 2013 Nei, det gjør jegvirkelig ikke. Det jeg tror derimot, er at folk er utrolig lettlurte når det kommer til disse tingene fordi de ofte ønsker så gjerne at det skulle være sant. Det er veldig trist at kyniske mennesker skal utnytte andre slik :<
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå