Sydamen Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Vi skal ha navnefest for vår datter i mai og jeg lurer på hvilket klokkeslett det er vanlig å ha festen. Vi skal ikke delta på en seremoni. Vi skal ha det på en søndag og servere buffét og kake/kaffe.
Gjest lykkeliggift Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 2 tiden har det startet i da jeg var på navnefest i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå