Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Dilemma. Ungen er 7 år. Hoster, er slapp, hadde feber i går, ikke noe i dag. Øreverk i går, ble smertefri med stikkpile. Vondt i halsen og småtett i nesa. Ingen feber i dag, men øreverk igjen mitt på dagen, ble smertefri med stikkpille. Srever kom sigende igjen i kveld, fikk ny stikkpile. Er slapp, og søv. Mamma-syk. Sfo og skole stengt i morra, jeg ska på jobb, og farmor skal passe ungen. Leverte ungen hod farmor i kveld, men etter 2 timer ringer farmor og sier ungen bare sitter å gråter og vil til mamma. Så vi blir enige om at farfar kjører 7åringen hjem ti meg. Nå sover ungen i senga. Har avtale med farmor om at jeg kommer med ungen k 07:15 i morra tidig. Eller burde jeg vere hjemme med "sykt barn"? Hun er jo slapp og sånn, men det er jo greit å være hos farmor?? Værre på torsdag når hun får "9-timersdag" med morgensfo-skole-ettermiddagsfo.............. Bir usikker, bir jeg hjemme med ho i morra, eller sender jeg henne til farmor???? Takknemmelig for om noen kan synse litt for meg her............. Anonym poster: ddf61969e8cc987da45408c09537e705
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Jeg kjenner på meg at i en sånn situasjon hadde jeg nok mest sannsynlig blitt hjemme... Anonym poster: e2c7ee3cabc1823c64a8313333fba0ca
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Vil hun til farmor, og syns det er greit, så kan hun vel dra dit? Men vil hun være hjemme med deg så blir du hjemme klarer hun ikke å bestemme selv, så bli hjemme til hun er frisk Anonym poster: 07c4aecd80fb09361dd94f376097c4a8
Frufluffy Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Send henne til farmor i morgen og vær hjemme med henne på torsdag, hun kan vel ikke ha 9 timersdag på torsdag med mindre hun er vesentlig friskere i morgen. Er hun virkelig dårlg og bare vil ha mamma så får du revurdere.
humlesurr Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Jeg har høy terskel for å være hjemme, men jeg hadde blitt det i dette tilfellet tror jeg. Opp og ut, febersyk og uff så tidlig... Nei. Kan ikke farmor komme hjem til dere eventuelt, bedre å være syk hjemme og slippe opp og ut. Så kan du dra hjem om et blir behov. Ser nå hun er på bedringen og ikke har feber. Hør om farmor kan komme til dere! Endret 1. januar 2013 av humlesurr
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Hmmmmmmm Ja, jo kanskje farmor kan komme hit....... Og så bfår farmor heler ringe til meg i morra, så kommer jeg hjem fra jobb... Så kan jeg heller bli hjemme torsdag, når hun har "9 timers dag". Litt fælt, men levers på sfo kl 07:30, og blir henta k 16:40.... Det er 9 timer og 10 minutt det...... ikke godt å være der i 9 tima, når man er syk. Men hva er syk? Hun hadde ikke feber i dag, før hun fikk stikkpile pga øreverken..... Dette er ikke atid lett asså.... og skue jeg være hjemme hver gang morshjertet mente det...... da hadde jeg brukt opp sykt barn dagene mine for gitt..... Takk for tilbakemelding. HI. Anonym poster: ddf61969e8cc987da45408c09537e705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå