Gå til innhold

Luksusproblem: hva ønsker vi oss til 1åring nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa har bursdag og hun har jo nettopp fått masse fint til jul. Jeg vet hun får penger fra de nærmeste (helt topp!!), men de har også lyst til å gi en liten gave i tillegg som hun kan pakke opp. Er det noen som har noen smarte forslag?

Anonym poster: d0be8fa34afccb01f2735be4b0162ac3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våres lille snupp har også ettårsdag snart og siden hun fikk ganske mye klær i julegave så ønsker hun seg leker nå. Jeg tenker å kjøpe Biri lekekjøkken til henne også kan hun ønske seg litt kopper og fat til det. I tillegg ønsker hun seg bøker :)

Skrevet

Treleker! Jenta mi har også ettårsdag om noen uker og hun har massevis av klær, men lekene er det verre med. Jeg skal snart rydde bort alle ranglene, og da er det i grunn ikke mye igjen (men hun har vært fornøyd til nå). Jeg ønsker meg derfor treleker til henne - tror vi skal kjøpe Uncle Goose ABC treklosser til henne. De er SÅ fine!

Skrevet

Duplo? Vet ikke om hun er for liten enda men.

Anonym poster: 701453173d3dc01dce6219c61121008e

Skrevet

Duplo lego, Brio togbane, dukke og dukkevogn, lekekjøkken med tilbehør, UV-badetøy til sommeren, barnehagedress/luer/votter til neste sesong, løpesykkel, barneservise, trepuslespill, ullklær, tegne- og malesaker? :)

Anonym poster: f445dd2d34921f98c292f271f9ae2dd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...