☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har en bachelor nå til sommeren, og det var tøft nok med unger på slep. Hvordan er det med en mastergrad da montro? Noen som har noen innspill? Jeg må nok jobbe ved siden av, no som nok blir tøft første året, og 2. Året er det skriving av oppgaven, men det er ikke bare bare det heller akkurat men jeg har forferdelig lyst, om jeg kommer inn Skal, skal ikke?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Jepp, tom tatt en doktorgrad etter mastern også Det kommer til å gå kjempefint! Men som du sier selv, kan det bli tøft å jobbe i tillegg til dette. Er det muligheter for annen finansiering? Hva med å søke masser av legater o.l pluss bruke somre til å legge opp litt penger? Om besteforeldre kan passe barna litt, så er jo dette mulig? Ønsker deg masser av lykke til Anonym poster: 8371250f3beede2afbd6209ccb0031c3
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2013 Tusen takk for svar! Legater har jeg ikke tenkt på! Takk! Jeg har lyst å begynne rett på mesteren, og vi holder på med litt oppussing, så pengene bare fordufter men er vel bare å hoppe i det kanskje
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Tok en master over 4 år (deltid med samlinger). Fungerte greit med full jobb og familie. Anonym poster: 901f6d2b6c665457c90e9bf68e66a21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå