Gå til innhold

Hormonspiral og blødninger....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Jeg fikk satt inn hormonspiral i slutten av august, 2 mnd etter barn nr.3.

De første par-tre ukene blødde jeg men så var det ikke noe en stund.

Nå de siste 2 mnd har jeg småblødd svært ofte. Det starter med litt blod i trusa, så tar jeg på meg bind, da kommer det stort sett bare brunt etter det i noen timer også er det over igjen. Men så er det på nytt igjen etter et par-tre dager. Av og til litt menssmerter forbundet med det også.

 

Har hatt den i 4 mnd til sammen nå. Burde vel tatt en tur til legen.

Er dette normalt? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det også sånn og legen sa at det var normalt, men at for de fleste ville det avta. Var på kontroll da jeg hadde hatt den etpar år og legen spurte etter siste mens. Jeg nevnte at jeg hadde det som deg og han hadde ikke noe å si på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...