Gjest Nerdens'mus Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 På et vis jeg er nå nerdens'mus. Vet du sa nerdemusa, men det antyder at jeg er nerd. Ellers tusen takk til lle som har gratulert meg i diverse tråder.
Gjest sug lut Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Kult med nytt nick til ny sivilstand, da!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer med ny sivilstatus og nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå