Gå til innhold

September 2013 !


Jenny_m

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, har ventet på den selv :-)

Men det går ikke an å legge inn innlegg der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg merker det .. Trodde det bare var jeg som ikke helt skjønte greia. Nettsiden har blitt ny siden jeg "hang" her sist. Men godt å se det ikke bare er meg da :) Når har du termin ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en mail til support og de sa at de fikset det, men det ser ikke ut til å være fikset. Skriver på nytt til dem :-)

 

Jeg har termin 1.september. Veldig spennende med tanke på barnehageplass (om dette går bra).

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra :) Får håpe de fikser det da.

 

Jeg har termin 5. Men har planer om å løpe trappemaraton i ukene før så den plopper ut i August :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det blir nok mange desperate gravide på slutten av august. Mine to barn har kommet meget presis (1 dag før og etter termin), så det blir nok spennende ;-) Har du barn fra før?

Rart det ikke er flere som lurer på terminklubben? Jeg er 6 uker på vei i morgen, så det må jo være mange som har rukket å få termin i september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja men vi har da søskenprio i bhg som vi kan klamre oss til hvertfall :) Har en sønn på 2 som kom en uke etter termin så sånn sett har jeg ikke store forhåpninger.

 

Ja veldig rart faktisk. Kanskje jeg skal sende en mld. til support selv så de ser at vi er flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på det samme som dere - sendte melding til moderator for en halvtime siden så forhåpentligvis er det i orden snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...