Gjest Ziva Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Har vært borte noen dager og satte Getboksen på opptak. Hadde så lyst til å få med meg Bag of bones med Pierce Brosnan, skrevet av Stephen King. Første del tok getboksen opp, men den tok for %$#@%&%$ ikke opp mer enn halve del to. Og nei det er ikke programereren sin feil. Fikk nemlig sms på dagen i dag at man måtte restarte boksen hvis man hadde problemer med den. Jeg ante uråd allerede da. Så i morgen skal jeg bruke av min dyrebare tid og fortelle de at jeg er veldig misfornøyd med de. Og at dette er siste sjanse før jeg bytter til noe annet. Forbanna drittselskap.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Kjipern. Er dumt når planen for å se film faller i grus
Mamma_til_2 Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 ikke satse på Canal digital vertfall om du liker og ta opp programmer, for det er slettes ikke sikkert den tar det opp selv om det står REC!!!! drit, har ikke tall på hvor mye som bare er sort skjerm etter opptak og hvor mange ganger vi må restarte tuneren bare for og få skifte kanal!!! men bor i borettslag så får ikke skiftet heller!!!
frk Nilsen Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Jeg har hatt et hatforhold til GET i 2 uker, men i går ble vi gode venner igjen. Vi var de eneste av 30 nye abo som IKKE fikk nett og TV nå til like før jul. Det verste var at vi viste hva som var feil, men det kunne de ikke fikse pr.telefon, vi måtte vente på tekniker som kom 3 januar.... tekniker kom og fastslo at det var akkurat det som vi sa. Tekniker ringte og de fikset det. 2 uker uten TV hadde kunne vært unngått! (ser nå at det ser ut som jeg er en giga tvslave ) Nett hadde vi via mobilt bredbånd så fikk heldigvis med meg hva som skjer i verden og filmer fra netflix
frk Nilsen Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 ikke satse på Canal digital vertfall om du liker og ta opp programmer, for det er slettes ikke sikkert den tar det opp selv om det står REC!!!! drit, har ikke tall på hvor mye som bare er sort skjerm etter opptak og hvor mange ganger vi må restarte tuneren bare for og få skifte kanal!!! men bor i borettslag så får ikke skiftet heller!!! Har hatt Canal Digital før, fjern C og du har min mening om selskapet!
Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 Enig med mamma_til_2 og frk Nilsen, Anal Digital suger etter at jeg mista alle TV2-kanalene. Bliss var redningen hver gang jeg glemte/sovna fra Grey's.
Gjest Ziva Skrevet 4. januar 2013 #7 Skrevet 4. januar 2013 Vi må nok beholde Get, ikke så lett å få byttet. Men fikk da frest ut min vrede når de ringte for å selge oss bredbånd. Over mitt lik at jeg skal ha det fra de. Anal digital skal vi aldri ha.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. januar 2013 #8 Skrevet 5. januar 2013 Jeg har jobbet for Viasat, og de er ikke noe bedre de Er dog noen år siden jeg jobbet der, men er sikkert ikke blitt noe bedre heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå