Gå til innhold

blendahvite tester, men noe stemmer ikke......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere kloke damer dele erfaringer med meg?

Jeg har ALLE graviditetstegnene. Ømme bryster, stikking i underliv, emosjonell, oppblåst ect.

Likevel testet jeg nettopp negativt (!). Tok ut hormonspiral for tre uker siden, og har hatt mengder av ubeskyttet sex etter dette.

Er mine graviditetssymptomer kun kroppen som tilbakestiller seg etter uttak av spiral eller er det mulig at jeg er gravid selv om jeg tester negativt? Når eventuelt vil en graviditetstest vise positivt resultat?

Og Ja er superutolmodig :)

Anonym poster: c90c7d5c9888a6f548ea4f25d72bb091

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke uvanlig at mange (desperate eller utålmodige) prøvere opplever ALLE symptomer selv om de ikke er gravide. Tror ikke jeg vet om andre enn prøvere som ikke er gravide som har så sinnsykt mange symptomer, og gjerne før forventet mens.

Er testene hvite så er du ikke gravid. Bedre lykke neste gang.

Anonym poster: 1f161c1dc3cc65874f1ca9390225b8f0

Skrevet

Høres ut som meg rett før jeg skal ha mensen :P

Anonym poster: dd7a4b63e0bf559d22df784881d34031

Skrevet

Jeg er sånn før jeg skal ha mensen.

Gjest To små ♥
Skrevet

Kanskje det er eggløsningen som kommer i gang igjen?

Skrevet

Jeg kjenner flere prøvere som har hatt "alle" symptomer på graviditet uten å være gravide. Når man venter og lengter etter noe kan man begynne å lete etter symptomer og da finner man det selvsagt. Men det kan jo også være mensen som er rett rundt hjørnet? Ikke uvanlig med slike symptomer rett før mensen heller.

Gjest To små ♥
Skrevet

Dessuten, hvis du tok ut hs for 3 uker siden, er det strengt talt umulig å få en positiv test så tidlig. Selv om du skulle være gravid. Men jeg holder en knapp på at det er eggløsningen du merker! :)

Skrevet

Jada, det kan selvfølgelig være eggløsning som kommer i gang, men dette er IKKE typiske menssymtomer for meg, særlig ikke ømhet i brystene. Det er en ømhet som er helt atypisk som jeg ikke har kjent før......

Pluss at jeg har hatt stikkinger i underlivet i ca 8-9 dager nå, noe som også er veldig rart.

Men men, får bare peise på med mer sex, det er jo ikke akkurat meg imot :)

HI

Anonym poster: c90c7d5c9888a6f548ea4f25d72bb091

Skrevet

Jeg tror du er premenstruell. De symptomene kan endre seg veldig i løpet av livet, og om du har hatt i hormonspiral en stund, så er jo ikke de menstruasjonene, om du har hatt noen, helt "ekte". Når det kun er tre uker siden du tok ut spiralen, så har du vel knappest hatt eggløsning enda.

Anonym poster: c4c329ab1d1033339774491f42bd6eb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...