Gå til innhold

Greys i kveld. Jentetirsdag! <3


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte kanskje noen trengte en påminnelse. Selv sitter jeg allerede klar med pledd og sjokolade. :)

 

Anonym poster: a4e1d746f67bec716d53a38d7970e8e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og plutselig var jeg anonym.. :o

Skrevet

Og plutselig var jeg anonym.. ohmy.png

 

Neeei, jeg sjekket jo tv programmet, hvordan kan jeg ha oversett det? Går det i reprise??

 

Anonym poster: 56176f8edcd7aff6637da79765dc693e

Skrevet

Og plutselig var jeg anonym.. ohmy.png

 

Neeei, jeg sjekket jo tv programmet, hvordan kan jeg ha oversett det? Går det i reprise??

 

Anonym poster: 56176f8edcd7aff6637da79765dc693e

 

Lørdag 20.00 på bliss :)

Skrevet

Og plutselig var jeg anonym.. ohmy.png

 

Neeei, jeg sjekket jo tv programmet, hvordan kan jeg ha oversett det? Går det i reprise??

 

Anonym poster: 56176f8edcd7aff6637da79765dc693e

 

Lørdag 20.00 på bliss :)

 

Takk! :D

 

Anonym poster: 56176f8edcd7aff6637da79765dc693e

Skrevet

Og plutselig var jeg anonym.. ohmy.png

 

Neeei, jeg sjekket jo tv programmet, hvordan kan jeg ha oversett det? Går det i reprise??

 

Anonym poster: 56176f8edcd7aff6637da79765dc693e

 

Lørdag 20.00 på bliss :)

 

Bøøø. Stakkars meg som har Canal Digital!!! :-(

Skrevet

Og plutselig var jeg anonym.. ohmy.png

 

Neeei, jeg sjekket jo tv programmet, hvordan kan jeg ha oversett det? Går det i reprise??

 

Anonym poster: 56176f8edcd7aff6637da79765dc693e

 

Lørdag 20.00 på bliss :)

 

Bøøø. Stakkars meg som har Canal Digital!!! :-(

 

Da streamer du det bare. Du kan for eksempel se det fra cucirca.com. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...