Gå til innhold

Melder meg inn :)


Nate1979

Anbefalte innlegg

Etter å ha smuglest her inne i et par uker, melder jeg meg inn :) Jeg har 3 barn ifra før, og venter nå (noe uventet) nummer 4 :) Har termin 30 August.

Er meget spent på dette svangerskapet da det er 7 år siden sist jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen og gratulerer så mye! Da har vi samme historie, venter også nr 4 og det er 7 år siden sist! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Å så spennende Nordine :) Jeg er litt spent på om jeg venter 2 denne gangen. Testet positivt på 9 dpo med clearblue, og ble kjempekvalm allerede i slutten av uke 4. Med de andre 3 ungene, var jeg kvalm knapt en uke. I tillegg mistet jeg en tvilling i uke 14 med minstemann :) Så dette er spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, og velkommen hit :D Blir spennende å se om det er to der inne, det har jeg mistenkt et par ganger til nå jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

 

Skal til legen i morgen og tenker å be han om å søke meg til tidlig ultralyd. Er det tvillinger er dette et risikosvangerskap pga 3 tidligere keisersnitt.. Så greit å finne ut av det så fort som mulig :)

Bor på en liten plass, så ingen muligheter for privat ultralyd her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha smuglest her inne i et par uker, melder jeg meg inn :) Jeg har 3 barn ifra før, og venter nå (noe uventet) nummer 4 :) Har termin 30 August.

Er meget spent på dette svangerskapet da det er 7 år siden sist jeg var gravid.

Såååå gøy velkommen :) Jg har oxo 3 barn fra før, og minstemann er 7 år :) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer så mye! Da har vi samme historie, venter også nr 4 og det er 7 år siden sist! Spennende!

Hei :) jg venter oxo nr 4, og minstemann er 7 år :) :) Morsomt md 3 kommende 4-barns mødre her :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Må bare svare jeg og. Venter også mitt 4 barn :) Ikke planlagt men veldig kjærkomment allikevel. Har barn på J 13 , G 4 , J 1 .:)

Termin 12 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det bomtur til legen i dag, hadde tatt feil av timen :( Så kom for sent. Ny time neste uke.

 

Mine barn er J11, G9, G6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, og velkommen inn her. Jeg er ikke gravid med nr fire, men for oss blir det nummer fem, og er tredje gangen jeg er gravid, så spennende det :)

Merker bare at jeg er ekstremt hormonell for tiden, girner og bryr meg om småplukk jeg ikke har brydd meg om tidligere. bor trangt og trenger mer plass, men fordi vi nå er/blir så mange er det vanskelig å finne et sted å bo med plass nok. Så i natt mistet jeg fokus på at så lenge vi er sammen og har det godt spiller ikke plassen noe rolle. da ble det tårer og alt var bare fælt. sitter litt igjen enda men håper på at det bedrer seg utover dagen og er bra igjen til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg tar sjansen på å melde meg inn også :) Foreløpig termin 21 august. 7+3. Venter på time til tidlig ul, i mellomtida koser jeg meg med kvalme, halsbrann og trøtthet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen. . 14 år siden minstemann kom til verden må først kommende mandag. . Dette er min nr 3 og har helt glemt hvordan det er å være gravid :) 9 uker i dag, kvalmen er der fortsatt. . Skal på min første allmennlege time i morgen. . Samme legen som fulgte meg med de to jeg har fra før. . Synes det er kjempespennende å begynne på nytt med små barn i huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...