snipp&snapp Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 noen som har vært i Paris før? og helst Disney land i Paris? hvor anbefaler dere å bo? noen erfaringer å dele? tusen takk for alle svar
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Jepp Elsker paris. Explorers hotell er helt fantastisk kort vei til parkene med gratis shuttlebuss
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Anbefaler og å reise med norwegian, da lander du på orly som er en mye mindre og mer oversiktlig flyplass.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 http://www.explorershotels.com/us/galerie.php
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Vi bor alltid på et hotel som er knyttet til disney. Sist var det Chayenne. Helt greit og barnevennlig hotel i cowboy stil, barna elsket det. I rompakken får du også inngangsbilletter til parken i to dager hvis dere blir en natt og tre hvis dere blir to dager osv. Orly er riktig nok liten, men eurodisney ligger nærmere Charles de Gaulle, bare å hoppe på metroen og vips så er du fremme. En annen ting, er at det tar to- tre dager og oppleve begge Disney parkene. Hvis dere har tenkt til å bli i Paris noen dager ville jeg nok ha checket ut av Disney og tatt inn på et hotel i selve Paris siden Disneyland ligger litt unna sentrum og dere blir avhengig av transport. Anonym poster: 3122bda8b83f1006bf2fa91f0de64fe2
snipp&snapp Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2013 okei takk for svar! vi kommer nok til å konsentrere oss kun om disneyland denne turen har alltid en alene weekend om høsten, så da kan vi finne på noe annet.. hvor mye bruker dere ca på fly og hotell? hvor mange dager har dere vært der? tenker 3/4 dager, så vi tar 2/3 dager i disneyland
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Vi pleier å ha 4dager i parkene, sist gang var vi der i seotember og betalte 5600 for 4personer +fly explorers som forøvrig er et samarbeidshotell til disneyland Vær obs på om du bestiller et disneyhotell fra norske bookingsider som expedia feks. så får du IKKE billetter med i prisen. Det går gratis shuttlebusser til og fra flyplassen og hehe Men er enig med det ang sentrum og bytting av hotell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå