Gå til innhold

Noen som kan litt om trening? Tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å fjerne hurraflesket på armene, stramme opp magen og minske lårene.

 

Hvilken trening er best. Hva er Cardiff forresten?

 

Hvilken mat bør jeg spise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.trenging.no

 

Anonym poster: ff53d3748c2a097d9c56eb669a49ad34

Skrevet

....trening.no :P

 

Anonym poster: ff53d3748c2a097d9c56eb669a49ad34

Skrevet

En god miks av treningsformer du liker, avhengig av formen din, har du skader du må ta hensyn til, kan du trene på treningsstudio, osv. For å stramme opp er styrketrening bra, men armer kan være vanskelig å få strammet opp. Begynn feks med styrketimer i sal på et treningsstudio for å komme i gang.

 

Spinning er det mange som liker, og er utrolig god trening.

 

Jogging/gå tur/stavgang er bra.

 

Riding, dansing, klatring er fantastisk bra trening som strammer opp, og gøy, men tidkrevende og ganske dyrt.

 

Spise: Sunt og variert. Hvis du vil gå ned må du spise mindre enn du forbruker, enkleste er å bli med i vektklubb.no, greteroede.no eller lignende og registrere mat og trening hver dag, så ser du hvor utfordringene dine er.

 

Lykke til! :)

 

Anonym poster: d8cae5da10dcb12ca51217b41ff6ebcc

Skrevet

Kondisen er faktisk ganske bra. Begynte å jogge i sommer så det har kommet seg :)

Trener på 3t.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...