Nissefisen Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har lyst å fjerne hurraflesket på armene, stramme opp magen og minske lårene. Hvilken trening er best. Hva er Cardiff forresten? Hvilken mat bør jeg spise?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 www.trenging.no Anonym poster: ff53d3748c2a097d9c56eb669a49ad34
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 ....trening.no Anonym poster: ff53d3748c2a097d9c56eb669a49ad34
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 En god miks av treningsformer du liker, avhengig av formen din, har du skader du må ta hensyn til, kan du trene på treningsstudio, osv. For å stramme opp er styrketrening bra, men armer kan være vanskelig å få strammet opp. Begynn feks med styrketimer i sal på et treningsstudio for å komme i gang. Spinning er det mange som liker, og er utrolig god trening. Jogging/gå tur/stavgang er bra. Riding, dansing, klatring er fantastisk bra trening som strammer opp, og gøy, men tidkrevende og ganske dyrt. Spise: Sunt og variert. Hvis du vil gå ned må du spise mindre enn du forbruker, enkleste er å bli med i vektklubb.no, greteroede.no eller lignende og registrere mat og trening hver dag, så ser du hvor utfordringene dine er. Lykke til! Anonym poster: d8cae5da10dcb12ca51217b41ff6ebcc
Nissefisen Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2013 Kondisen er faktisk ganske bra. Begynte å jogge i sommer så det har kommet seg Trener på 3t.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå