Gå til innhold

Har gått på en "feriesmell", har sånn angst.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En klump i brystet og problemer med å puste, uten jeg klarer helt å sette fingeren på hvorfor. Har vært alene siden 4.juledag da barna dro til faren. De kommer hjem i morgen. Tåler dårlig mangel på rutiner, vin og rangling, kommer inn i en tung og deppet tilstand.

I tillegg har jeg avsluttet med en jeg har hatt en greie på gang med noen mnd. Han er en veldig flott fyr som var villig til å gjøre mye for meg. Men magefølelsen sa nei og de rette følelsene uteble, eller forsvant etter kort tid. Trist, for jeg ønsker meg en kjæreste. De få jeg har blitt interessert i er det ikke tilbake, og de som blir det i meg er ikke jeg interessert i.

Nå kommer hverdagen igjen, jeg er blakk, alene med to barn og ingenting i nærmeste fremtid å se frem til. Samtidig som jeg sliter med denne angsten, heldigvis blir den som regel bedre når jeg kommer i sving igjen. Har en god jobb som jeg trives med, men har ikke lyst på jobb heller.

Syyyteinnlegg. Føler meg bare deppet og ensom i kveld, samtidig som jeg bare vil være ensom.

Flere som opplever ferier som litt vanskelige?

Anonym poster: eecda8a42ed7047bd6833070b91aa94b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å komme tilbake i jobb er alltid like fælt. Har kost oss sånn denne ferien, late morninger og bare kos. Tanken på å begynne i jobb igjen får det til å knyte seg i magen.

Men når vi er i gang igjen pleier det å gå bra. Ukene flyr og vi har en lys tid i møte med mange fridager.

Anonym poster: e93428cfa39ab9317f98d00e3ac0241e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...