Gå til innhold

Kristiansand Sommerferie,eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på at jeg da har en liten en på 5-6mnd, tenker kanskje det er for tidlig? Vi skal en tur til Finnmark og besøke slekta også:) Så blir det sikkert små turer på hytta og sånne ting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hva du vil gjøre i Kristiansand..

Skrevet

For tidlig til hva??

Skrevet

Neppe for tidlig det. Om det er bilferie er jo det viktig med pauser langs veien.

Skrevet

Skal i dyreparken og sånt :). og vi må ta buss eller tog, har ikke bil,tenkte at det også blir kanskje mye for en så liten en

Skrevet

Tog er jo en fin løsning :) Jeg kjørte tog til Stockholm alene med frøkna da hun var 7 mndr. Funka fint det, 6 timer og litt varmt men

Jeg fløy alene til Grand Canaria med henne når hun var 2 mndr og så var hun med til dyreparken da hun var 8 mndr.

Dyreparken er full om sommeren, men jeg syns likevel det er kurant med vogn og ikke så mye køer at man blir gal.

Vi kommer til å dra til dyreparken med meg som høygravid, tror nesten det er mer slitsomt :)

Skrevet

Takk for svar :) Fungere kanskje bra da;)

Skrevet

Vår var 5 uker første gang vi var på ferie i Kristiansand =)

Skrevet

Jeg tok tog til trondheim da snuppa mi var 2uker gammel ;) det er 11timers tur! Funket fint :) min er like gammel som din når vi begynner med parken turer, men så bor jo vi her nede... Men gøy med dyra å slikt fordi om :)

Skrevet

Takk for gode svar :) Blir nok en tur da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...