Gå til innhold

Sommerferie 2013

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere bestemt hvor dere skal på sommerferie til sommeren? Trenger tips! Vi er to voksne og tre barn som da vil være 8 år, 3 år og 5 år.

Anonym poster: 978df84d44d13e141b7101ecb8bc131e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristiansand er kjempe koselig :) og Danmark

Skrevet

Ja det har jeg. Spørs hvor dere vil da? Sol & varme eller Norden?

Hva med Disneyland Paris?

Eventuelt Dyreparken & Sabeltann :)

Skrevet

Hmm, usikker. Har tenkt litt på Danmark eller norden. Syden er ikke utelukket, men ikke et sted med for lang flytur. Kristiansand og dyreparken var vi i i fjor, så vi vil dra et annet sted i år.

HI

Anonym poster: 978df84d44d13e141b7101ecb8bc131e

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Til sommeren skal 3-åringen og jeg kjøre Vesterålen og Lofoten med telt, sovepose og primus. Gleder meg stort :) !!

Skrevet

Det blir Spania. Turen er bestilt og betalt, og vi skal bo i huset til mine foreldre sammen med et vennepar.

Gleder oss.

Har hatt ferie i Norden to år på rad nå. Koselig det, men savner å bruke sommertøyet ordentlig....Og kunne bade i sjøen, uten å fryse ihel.

Anonym poster: a04bea8c71c3a83e9aca030a746cb8f1

Skrevet

Hva med Vimmerby? Eller High Chaparel? Moro for barn i den aldern. Er i Sverige faktisk :)

Skrevet

Her blir det mest sannsynelig Kristiansand Dyrepark. Guttungen på 3,5 år fortalte meg med streng stemme i dag at han ikke hadde vært og hilst på Kaptein Sabeltann enda, men det hadde fetteren hans gjort. Så det så!

Ja, så da blir det vel dyreparken da.....

Mulig det også blir en tur i fjellet for å fiske og gå litt turer.

Anonym poster: d4122638698d443044a77338ab7c0aa1

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Vi skal kjøre til Paris og være der i ei uke :) Disneyland er da selvsagt et must ;)

På hjemveien stopper vi i Danmark <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...